Saját Otthon Projekt

5+1 tipp, mire cseréld a klasszikus szendvicssonkát

5+1 tipp, mire cseréld a klasszikus szendvicssonkát

2017. 02. 27. Schulz Veronika

Volt olyan időszak az életemben, amikor a reggelit munkába menet, az ebédet pedig a munkahelyemen található kantinban vettem meg. Sajnos úgy voltam a reggeli vásárlásával, hogy nem gondoltam végig, tulajdonképpen mennyi pénzt is költök el, napi szinten. Ma csak 300,- Ft, ez csak 450,- Ft. Aztán egyszer, nem is tudom már, milyen okból kifolyólag, elgondolkodtam ezen, kiszámolgattam, hogy havi szinten mennyi pénzt dobok ki az ablakon.

Bevallom, egyben látva az összeget, elképedtem. Adtam magamnak egy hatalmas virtuális pofont és elhatároztam, hogy innentől kezdve. igenis veszem a fáradtságot és saját magamnak fogom készíteni a reggelit.

Tovább erősítette az elhatározásomat az inzulinrezisztencia ténye, mert lássuk be, ha továbbra is maradok a különböző franchise üzletekben való vásárlásnál, tovább kellett volna még kutakodnom, hogy hol tudok úgy vásárolni, hogy az az étrendemnek megfelelő legyen.

Lassan egy éve, hogy csak és kizárólag magamnak készítem a reggelit, beláttam, hogy az erre fordított 10 perc előző este, vagy aznap reggel igazán nem nagy fáradtság.

Mindemellett, azt hiszem, nem vagyok egyedül azzal, hogy igaz, hogy a szendvicseket sokféleképpen lehet variálni, lássuk be, egy idő után megunja az ember ezeket, szeretnénk kicsit változatosabban étkezni.

Erre a problémára tökéletes megoldást nyújtanak a különböző szendvicskrémek. Hihetetlenül fel tudják dobni a napot, meg tudják változtatni az „azért eszek, mert muszáj” elméletet.

Íme 10 egyszerű szósz is, amivel feldobhatod az ételeidet! Kattints a cikkért!

Most megmutatom Nektek az én kedvenc szendvics- krémjeimet, hátha találtok kedvetekre valót. Nem mellesleg, meggyőződésem, hogy egy jól elkészített reggelivel a gyerekeket is könnyebben rá tudjuk venni a reggelizésre.

Személy szerint, imádom a Zakuszkát. Különféle zöldségekből áll, sokféleképpen variálható. Nem csak kenyérre kenve, hanem ízesítőként, tésztákhoz mártásként is felhasználható. Otthon elkészítve, körülbelül tized annyiba kerül, mintha boltban vásárolnánk meg készen.

Másik nagy kedvencem az Uborkás-fetás hagymás túrókrém. Egy valamit ennél a finomságnál mindenképpen érdemes szem előtt tartani. Mégpedig azt, hogy ha nem bánunk csínján a hagymával.. Lehetőleg ne a munkahelyen fogyasszuk el.

Mivel szeretem a Tojássalátát is, az avokádót is, a kettő együtt, gondoltam, nem lehet rossz. Igazam is lett, többféleképpen ízesíthetjük. Szerintem egyébként, ezzel a recepttel hamarosan találkozhattok majd a blogon is. :)

Bármikor számításba jöhet nálam a Hummus, azaz a csicseriborsókrém, kapcsolatunk kezdetén meggyült kicsit egymással a bajunk. ugyanis ő nem akart olyanra sikerülni, mint amilyenre én szerettem volna. :D Mára azonban rendeződött a viszonyunk, már tisztában vagyok az arányokkal, gyakorlás kérdése az egész.

Valamikor tavaly készítettem először Cukkini-krémet. Annyira megszerettem, hogy azóta már többször is készítettem, ráadásul az a jó benne, hogy akár 1-2 hétig is simán eláll.

Végül, de nem utolsó sorban egy olyan szendvicskrém van a fejemben, amit még ugyan nem készítettem el. De az biztos, hogy sajt és dió az lesz benne, a többi hozzávaló még kitalálás alatt, de ígérem, amint megszületik az ötlet, valamint átmegy a tesztelési folyamaton, akkor biztosan találkozni fogtok vele az oldalon.

Láthatjátok, hogy ezeket a kencéket egyáltalán nem nagy kunszt elkészíteni, feldobja az eddig unalmasnak titulált szendvicseket és nem mellesleg igazán pénztárcakímélő megoldást jelentenek.

Remélem, találtok köztük kedvetekre valót, illetve, ha van kedvencetek, írjátok meg nyugodtan, mindig szívesen próbálom ki az újdonságokat.

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok, a recepteket pedig a kiemelésekre pöttyintve. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5012574273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pink Dust 2017.02.28. 11:47:27

Nagyon jó! Mentve Pinterest-re. :) Köszi a tippeket!

Schulz Veronika 2017.03.01. 16:41:21

Helyes-helyes! Örülök, ha találtál Neked valót! :)
süti beállítások módosítása