Saját Otthon Projekt

Új, kedvenc konyhai webshopot találtam

Új, kedvenc konyhai webshopot találtam

2017. 03. 01. Schulz Veronika

Sokszor szoktam barangolgatni a neten, új vásárlási helyek felkutatásával. Most sem volt ez másképp, konkrétan a hétvégén megrendezésre kerülő Konyhakiállítás idei kiállítói között nézelődtem előszeretettel. Így leltem rá a Cookori webáruházra, akik konyhai termékek forgalmazásával foglalkoznak. Már fejben meg is van a kis listám, hogy mit is fogok tőlük rendelni. - Mert természetesen nekem mindig, mindenhol kell találnom valamit- :D De már egészen kezdem megszokni magam..

A hétvégén pedig személyesen fogom a kínálatukat feltérképezni, ha ezen a rostán átesnek, akkor új konyhai beszerzési forrásom lesz. Nem csodálatos?? :D (Természetesen idén is kinn leszek a Konyhakiállításon, nagyon kíváncsi vagyok már a 2017-es trendekre, fejlesztésekre, okos megoldásokra és ahogy korábban is, idén is elolvashatjátok majd a beszámolómat. )

Idén a húsvét április 16-ra esik. A múltkor bementem az egyik boltba és majdnem hátraestem, mikor megláttam, hogy a polcok roskadoznak már a csokinyusziktól. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én mindig, minden évben egy másik univerzumban mászkálok/mászkálhatok, mert az összes ilyen és ehhez hasonló ünnepre készülődés úgy hat rám, mintha, valaki konkrétan mellbe rúgott volna. Aztán rájövök, hogy megint én voltam gyökér, mert ez bizony, már mindenhol így van, csak simán nem vettem észre. :D

Visszatérve, a webshop kínálatában szintén készülnek már a húsvétra, nekem személy szerint az ilyen  kis kiszúróformák tökre bejönnek. Lehet, hogy idén sütni is fogok valamit?

Mint azt tudjátok, imádom a kelt tésztákat és szeretek ezekhez kiegészítőket vásárolni. Ez a kis kelesztőtálacska most pont ideális is lenne a számomra. Ki tudja, lehet, hogy a következő kenyerem már ebben fog szépen megnőni? :P

A retro cuccok virágkorukat élik. Lépten- nyomon találkozhatunk velük. Én pedig nem tagadom, imádom. Imádom, a pöttyös, színes, vagy valamilyen formában a gyerekkoromat idézi. Az NDK-s cuccokért például egyenesen oda vagyok.. Emlékeztek még erre a kézi habverőre?  Imádom!

 

Nekem valahogy mindig meggyűlik a bajom azzal, hogy szép, vékony sajtszeleteket vágjak. A bátyámnak például nem is szeretek sajtot vágni, mert szerintem ő az az ember egyedül a világon, aki csak és kizárólag a lézerrel vágott sajtot hajlandó megenni. :D Mondjuk, nem baj, ha vastagabbra sikerül, mert akkor azt én porszívózom fel.. :D És itt egy megoldás erre a problémára:

Egyre jobban közeledik a jó idő, a tavasz, ezzel egyidejűleg pedig lassan fel kell készülnünk az idei gyümölcs-szezonra. Most elsősorban nem a pálinkára gondolok (kivételesen ) hanem arra, hogy idén, rengeteg féle lekvárt fogok készíteni. Ehhez viszont ezt, mindenképpen be fogom szerezni:

Végül, de nem utolsó sorban, a kedvencem. Palackhűtő. Nincs mit hozzáfűznöm, zseniális:

Nektek van kedvenc helyetek, ahonnan rendelni szoktatok? 

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok, a termékeket a webshopból válogattam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9712574275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása