Saját Otthon Projekt

Mókás húsvéti tojásfestés krétafestékkel

Mókás húsvéti tojásfestés krétafestékkel

2017. 03. 28. Diamia8

Véleményem szerint nincsen húsvét tojásfestés nélkül és éppen ezért a magam vízöntő módján követem is a hagyományokat. 

Mit is jelent, hogy vízöntő módján? Akik személyesen ismernek, azoknak nem nagyon kell magyaráznom... A legtöbb Olvasó azonban nem ismer személyesen, így megpróbálom röviden és lényegretörően elmagyarázni egy mondatban: Mindig szeretem a dolgokat picit máshogy csinálni vagy gondolni, mint az átlag és amit már sokan csinálnak, az nem vonz. Ez ilyen fura különcség, amire szerintem legbelül minden vízöntő büszke, csak nem valljuk be. :)

Nincs ez máshogy a húsvéti tojásokkal sem, hiszen minden januárban már azon agyalok, hogy mi legyen az a tojásfestési módszer, ami új vagy meghökkentő. Tavaly például laminált tojásokat is készítettünk  Hédivel, de a matricás tojás volt a kedvencem. 

Idén is a matricás vonalon indultam tovább, csak egyedi matricákat álmodtam meg. Az ilyen álmokkal pedig mindig Ilkához, a MyWall falmatricák megálmodójához kell fordulni, mert bármilyen agymenésem is van, ő megtervezi nekem. 

A másik állandó segítségem pedig a Pinty Plus Krétafesték, amely segít, hogy vágyaim olyan testet öltsenek, mint ahogy elképzeltem. Régebben ugyanis a festés soha sem úgy sikerült, ahogy én szerettem volna vagy a fejemben összeállt.

Ennek pedig az az oka, hogy nem vagyok türelmes, nem szeretek órákat bíbelődni az ecsettel (na jó, igazából semmivel)... A Pinty Plus festékek azonban elhozták nekem azt a gyorsaságot és egyszerűséget, amire vágytam. Még soha sem folyt meg vagy lett buborékos, pedig most sem csiszolok, portalanítok vagy zsírtalanítok előtte. 

Természetesen így az idei 2 húsvéti projektemben is főszerepet játszott a festékspray és most egy igazi DIY bloggerhez méltóan, részletesen és fázisfotókkal be is mutatom az első tojás projektet. Mindezt azért, mert most kivételesen nem felejtettem el mindent lefotózni. :) 

Hozzávalók:

Elkészítése:

1, A különféle szavakat vágjuk körbe, az átvivőfóliát pedig semmikképpen se távolítsuk el:

2, A szavakat és a különféle mintákat kezdjük el a tojásokra ragaszgatni. Ugye, hogy milyen cukker ez a nyuszi? 

3, Rengeteg különféle vastagságú csíkokat is kértem:

4, Elkezdtem felragasztatni a tojásokra, de arra figyeltem, hogy ahol vége lett a szalagnak, ott kezdtem a következővel. Már így is jól mutatnak, de nem álltam meg és az eredeti tervem szerint folytattam tovább:

5, A krumplikat félbe vágtam és abba tűztem bele a bambuszpálcákat, amikre pedig a tojásokat húztam bele. Egy nagy doboz biztosította a festés hátterét, hogy a falat biztosan ne fújjam telibe.

Eredetileg sok-sok színű tojásokat terveztem, de menet közben maradtam az "én saját bejáratú színeimnél": rózsaszín, menta, szürke és fekete... Ebben most nem tudtam kilépni a komfortzónámból... :)

6, Nem volt túl bonyolult a művelet és a doboz teljesen bevált, a fal megúszta:

7, Szépen váltogattam a krumplikat és a színeket, aztán már csak be kellett vinnem a lakásba és megvárni a teljes száradást:

8, Itt már teljesen megszáradt a tojás és jól látszanak a csíkok:

9, Sniccer segítségével kezdjük eltávolítani a matricákat:

10, Ha végeztünk, akkor a felesleges festéket kezünkkel dörzsöljük le a tojásról. Ha igazán tartósat festéket szeretnénk, akkor mindenképpen lakkozzuk is, de én ezt kihagytam:

11. Nagyon tetszik a végeredmény, mert vidám és cuki egyben. Remélem, hogy a locsolók is majd örülnek nekik:

Jövő héten pedig hozom a másik változatát, amely szerintem übercuki lett. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8312574311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása