Saját Otthon Projekt

Ismét Tchibo őrület? Naná!

Ismét Tchibo őrület? Naná!

2017. 05. 07. Schulz Veronika

Korábban sajnos - vagy nem, ezt még nem döntöttem el :D -  feliratkoztam a Tchibo-hírlevélre.

Mint tudjuk, ez egyrészt jó, mert első kézből értesülhetünk az újdonságokról. Ez meg is történik minden alkalommal. 

Ebből pedig egyenesen arányosan következik, hogy Veronika csorgatja a nyálát valami után, vagy nevezzük level 2-nek,amimor a kiszemelt áldozatot meg is rendeli. 

Szerencsére mostanában egyre inkább "megállj!"-t tudok parancsolni a vásárlási kényszereimnek, de ezt sajnos nem minden esetben tudom kivitelezni. Pláne akkor, ha újabb csodálatos termékekkel örvendeztet meg bennünket az egyik kedvenc üzletem.

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy maga az a tény, hogy ezek a termékek drágábbak az általunk megszokottaknál, de úgy gondolom, a minőségre nem szabad sajnálni a pénzt.

Számomra hatalmas előnye ennek a márkának, hogy kiemelkedő a minősége, hihetetlenül európai. Elég, ha csak a csomagolásból indulok ki.

Ma ismét bemutatom a kedvenc konyhai termékeimet, amelyek esélyesek arra, hogy valamilyen úton-módon  kikössenek a konyhácskámban. ;)

Első körben amit kiszemeltem, ez a kis helyes tál, csepegtető-funkcióval ellátva, erős, strapabíró műanyagból készül, így nem kell rá vigyázni, mint a porcelánra:

Imádom ezt a fokhagymapréselőt és szeletelőt, szerintem nagyban meg tudja könnyíteni a munkát, mondjuk egy fokhagymakrémleves készítésénél:

Már engem is elért a pasztell-szín láz, így ezt a kis szettecskét.. Imádom! Tányérral, bögrével, mindennel!

Beszerezhetünk hozzá, színben passzoló késecskéket is! :D

Gondolom, hogy Nektek is bevillan az a kép, amikor próbáltok sajtot reszelni és össze-vissza csúszkál a reszelő és minden tiszta sajt.. (rosszabb esetben ujj lesz :D ) Vagy csak én vagyok ennyire béndzsa? :D

Szeretem, hogy időről időre, új termékek kerülnek bele a kínálatba, mindig találunk valami újdonságot, ami ráadásul hasznos is. Most pedig megyek és rendelek valamit. :D

Képek forrása: Tchibo

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr912574367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása