Saját Otthon Projekt

Halszálkák és halacskák

Halszálkák és halacskák

2017. 05. 08. Diamia8

A kislányom óvodájában az összes csoport óvónénije roppant módon kreatív. Sokszor csak ámulok és bámulok egy-egy alkotásukon.

Nem is olyan régen láttam ott sok-sok helyes halacskát, amit itthon is szerettem volna a Hédi ablakába is elkészíteni. Természetesen ilyenkor mindenképpen bevonom őt is az alkotásba. Ahogy cseperedik, úgy jut neki több és több feladat. 

Jelen esetben szinte már mindent maga készített el. Az én érdemem csak a megfelelő hozzávalók kiválasztása és megfelelő időben való előkészítése. 

Remek móka az alkotás és segít a TV elől kimozdítani a gyerkőcöket egy esős szombat délutánon. Higgyétek el, nincs jobb a közösen töltött minőségi időnél! :)

Hozzávalók:

  • színes kartonpapír (nekünk Aldis volt)
  • bambusz pálcák
  • szívószálak
  • nagy lyukú gyöngyök
  • papírragasztó
  • mi szemnek matricát használtunk, de rajzolni is lehet

Elkészítése:

1, Saját kézzel rajzoltam fel a sablont, ami majd az összes halacska alapját adta. Minden halhoz kellett kettő fej és kettő farok:

2, A kis segédem vagdosta ki az összeset:

3, Aztán következett a farkak ráragasztása a bambusz két oladára:

4, Ezután a szívószálakból kellett 5 különféle színt és méretet vágni, majd átbökni a pálcán. Ezt a műveletet én csináltam, mert elég veszélyesen bök a pálca vége.

A pálcára pedig a Hédi fűzte fel a fagolyót. A műveletet addig ismételjük, amíg el nem fogynak a szívószálak.

5, Ezután pedig már csak össze kellett a fejecskéket is ragasztani és legvégül jöhettek a szemek, amit egyszerűen maradék matricával oldottunk meg:

6. Lekötöztem a karnisra és most ott himbálóznak az ablakban:

Ti szoktatok a gyerkőcökkel alkotni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4412574373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása