Saját Otthon Projekt

Szuper workshopon jártam

Szuper workshopon jártam

2017. 05. 13. Diamia8

Régóta vágyódtam arra, hogy eljussak egy lakberendezési workshopra, mert szeretnék minél több ismeretet magamba szívni a lakberendezéssel kapcsolatban.

Ha pedig arra gondolok, hogy a Verával már 2 éve készülünk főzőiskolába, akkor szinte elképzelhetetlennek tűnt, hogy beszorítsak a zsúfolt napirendembe egy plusz "énidőt". Márpedig a totális begolyózás ellen ez kötelező...

Végül sikerült egy szabad szerdát találnom és eljutnom Zsuzsa által tartott Térbe rendezés - Nappali és hálószoba workshopjára. Mindenképpen hozzá szerettem volna menni, mert nagyon szimpatikusnak találtam, amikor előzetesen már emaileztünk a blogon bemutatott, általa tervezett lakásokkal kapcsolatosan.

Nem csalódtam, mert rengeteg hasznos információval gazdagabban térhettem haza, amit majd biztosan fel fogok használni az új otthon projektben. Menet közben ugyanis elhatároztuk, hogy a karácsonyt már az új otthonunkban fogjuk ünnepelni. Ehhez pedig most már sokkal több tapasztalattal és tudással szeretnék nekiállni.

A legizgalmasabb részt számomra a sok-sok személyes történet adta és természetesen a 2 feladat megoldása. Annyira jól éreztem magam, hogy menet közben alig készítettem pár képet. Még rólam sem készült... :) Nem baj, majd legközelebb nem felejtem el...

Ha Ti is szeretnétek jelentkezni, akkor siessetek, mert mindjárt kezdődik a nyári szünet. Bővebb információt itt találtok a workshopokról:

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2912574375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása