Saját Otthon Projekt

Hogyan csinálj szalvétából menő képet egy szempillantás alatt?

Hogyan csinálj szalvétából menő képet egy szempillantás alatt?

2017. 09. 05. Diamia8

Még nyáron rendeltem kétféle dzsungelmintás szalvétát, mert annyira gyönyörűek voltak és azóta őrizgetem a fiókban mindkettőt. Sajnáltam őket befogni a hétköznapokon, de így meg csak fiók belsejében senyvedtek.

Most azonban beszereztem kettő arany képkereteket és eszembe jutott, hogy mennyire jól mutatnának bennük a szalvéták. Fel is túrtam a hobbikellékes dobozomat, de szomorúan konstatáltam, hogy mindkét doboz dekupázs ragasztóm beszáradt az évek alatt. 

A türelem nem az erősségem, így úgy döntöttem, hogy sima hobbiragasztóval fogok nyomulni. Gondoltam, maximum egy szalvéta fogja bánni. :)

Szerencsére most is beigazolódott a mondás: Aki mer, az nyer! Én pedig nyertem két egyedi és festmény hatású képet a nagyszobába. Ezek a képek pedig bizonyítják, hogy dekupázsolni nem csak tálcákat és dobozokat lehet. Nektek hogy tetszenek? szalveta_kep.jpg

szalveta_kep1.jpg

szalveta_kep3.jpg

szalveta_kep4.jpg

Hozzávalók:

  • Képkeret
  • Szalvéták
  • Átlátszó hobbi ragasztó (vagy természetesen dekupázs, ha van otthon)
  • Ecset vagy szivacsos ecset
  • Olló

szalveta_kep8.jpg

Elkészítése:

1. Szedjük szét a szalvétát úgy, hogy a színes fele csak egyrétegű legyen:

szalveta_kep7.jpg

2. Állítsuk be, hogy a minta melyik részét szeretnénk majd a képen látni és utána vágjuk ki:

szalveta_kep6.jpg

3. A képhez tartózó plexit kenjük be ragasztóval és simítsuk szépen rá szalvétát.

4. Utána pedig a tetejét is szépen kenjük át:

szalveta_kep9.jpg

5. Reggelre meg is száradnak és gyors összeállítás után már kész is. Hát nem egyszerű és nagyszerű? ;-)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9212798904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása