Saját Otthon Projekt

Kitört nálam az aranyláz

Kitört nálam az aranyláz

2017. 09. 26. Diamia8

Minden még nyáron kezdődött, amikor menthetetlenül beleszerettem az arany színű evőeszközökbe. Ha pedig szerelmes leszek, akkor nincs menekülés...

Így hát belátható időn belül boldog tulajdonos lettem egy készletnek, de valahogy nem volt elég. Éreztem, hogy most változtatnom kell, mert elindult benne az igazán súlyos változata az aranyláznak. Természetesen ilyenkor azért a legtöbb esetben nem rohanok ész nélkül a lakberendezési boltokba, hanem megpróbálom költséghatékonyan kielégíteni vágyaimat.

Tehát feltúrtam a készleteimet és előbányásztam a rézmánia idején felhalmozott csodás tárgyaimat. Ezután a Pinty Plus sprayfesték gyűjteményemből előbányásztam a tavalyi workshopról maradt arany színűeket és a tálca kivételével röpke 1 óra alatt teljesen újjászületett dekorkellékek boldog tulajdonosa lett. Ennél olcsóbb és gyorsabb módját tutira nem tud ajánlani senki, ha változtatásra vágysz! 

Tehát most náluk minden arany lett:

Az eredetileg réz színű kosaram.

aranylaz.jpg

A réz tálca, a félig beton váza és a beton gyertyatartó alja.

aranylaz6.jpg

aranylaz1.jpg

aranylaz2.jpg

A legújabb virágtartóm lába, ami szintén réz volt. Igazából már rendeléskor tudtam, hogy arany lesz:

aranylaz4.jpg

Szuperül kiegészítik a többi arany tárgyat és kiegészítőt, amit viszont beszereztem menet közben:

aranylaz92.jpg

szalveta_kep1_1.jpg

Mégse érezzük az összhatást soknak és túlságosan is csilli-villinek, mert csak itt-ott bukkan fel az arany és ráadásul csakis matt árnyalatban:

aranylaz5.jpg

Ha Ti is vágytok hasonló változásra, akkor ezekre lesz szükségetek:

aranylaz91.jpg

aranylaz7.jpg

Átváltoztatás menete:

1. Minden tárgyat zsírtalanítsunk és portalanítsunk. Ezt legkönnyebben mosással tudjuk elérni.

2. A tálcát én vas alapozóval fújtam le, hogy a sima felületen jobban megtapadjon az arany festék.

aranylaz8.jpg

aranylaz9.jpg

3. A többi tárgyhoz nem használtam alapozót és nem is bántam meg. Simán 2 rétegben fújtam és gyors száradás után már mehettek is a helyükre. Ugye, hogy pofonegyszerű?

Ha bizonytalanok vagytok a sprayfestés technikájával kapcsolatban, akkor érdemes a régebbi posztjaimat olvasgatni, mert elég sokszor írtam a helyes technikáról. (Itt tudjátok elérni mindet.) Jó fújogatást! ;-)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2412888782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása