Saját Otthon Projekt

Menő szárazeledel tároló cicáknak

Menő szárazeledel tároló cicáknak

2017. 10. 13. Diamia8

Általában kimérve szoktuk venni a száraztápot a cicánknak, Zokninak. Egyrészt szeretek kisebb boltokban vásárolni, másrészt pedig így jóval kedvezőbb az ára is. Sajnos azonban ennek megvan a hátránya is, mert a nejlonzacskó általában mindig megadja magát és a táp ilyenkor szanaszét gurul. 

Megoldásként egy kiürült fehérjeporos dobozban tároltuk, de az igazat megvallva szerettem volna egy sokkal egyedibb megoldást. Éppen ezért, amikor megjöttek a Kínából rendelt matricáim rögtön elkezdtek tekeregni a fogaskerekek az agyamban és megszületett az ötlet: Ezeket fogom felhasználni a tárolóhoz!

Szerencsére az ilyen ötleteim általában tényleg pofonegyszerűek és ráadásul tényleg gyorsan megvalósíthatóak. Kiváló segédem pedig a PintyPlus Aqua vízbázisú festékspray, amivel akár beltéren is tudunk festeni alacsony nyomású flakon miatt. Nekem most egy nagyon különleges lilára, a Violet Aubergine-re esett a választásom:

cicaeledel.jpg

cicaeledel2.jpg

Hozzávalók:

cicaeledel4.jpg

cicaeledel3.jpg

Elkészítése:

1. Most aztán igazán lusta voltam, mert nem bajlódtam a dobozra eredetileg felragasztott matrica eltávolításával. Úgy döntöttem, hogy majd a festék úgyis szépen eltakarja! (és milyen jól tettem...) Csak a tetejét maszkoltam le cellux és papírzsepi segítségével:

cicaeledel5.jpg

2. Ezután a matricák szélére felírtam Zokni nevét és kivágtam ollóval.

3. A teraszon pedig alapos felrázás után szépen egymása után 3 rétegben lefújtam a tárolót, de természetesen közte mindig megvártam a száradási időt. Azért 3 rétegben, hogy tutira ne látszódjon a feliratból semmi. 

4. Távolítsuk el a maszkolást és már kész is! Ugye, hogy tényleg pofonegyszerű és milyen egyedi a végeredmény!

cicaeledel1.jpg

cicaeledel6.jpg

cicaeledel.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2212954013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása