Saját Otthon Projekt

Üvegbúrába zárt téli város

Üvegbúrába zárt téli város

2017. 11. 20. Diamia8

Egyik nap nézegettem az üvegbúrámban árválkodó fényfüzért és arra jutottam, hogy nem maradhat így. Túlságosan üres volt az összhatás és ekkor bevillant a téli városka gondolata.

Az ilyen villanásokat mindig gyors tettek követik és jelen esetben még az alapanyag beszerzése se okozhatott gondot. Hiszen üres A4-es papírunk még nekünk is van itthon. :)

haziko.jpg

haziko1.jpg

haziko2.jpg

Hozzávalók:

  • Sima A4-es papír
  • Cellux
  • Olló
  • Ceruza
  • Vonalzó

Elkészítése:

1. Nem használtam sablont, hanem saját kútfőből rajzolgattam fel eléggé minimál stílusban és akkor elegánsan fejeztem ki magam... Mondjátok ki nyugodtan, hogy gyerekes! :) 

Azonban ez azért fontos, hogy könnyebben tudjuk majd kivágni a végén. Minél bonyolultabb a forma, annál nehezebb a vágás és ha meggyűrődik a papír, akkor nem mutat majd szépen.

haziko3.jpg

2. Mivel egy lap nem érte körbe a búrát, így celluxszal még egyet hozzáragasztottam és kimértem a búra belsejével, hogy hol kell levágni. Direkt oda rajzoltam egy emeletes házat, hogy ne legyen annyira feltűnő a toldás:

haziko4.jpg

3. Ha megvagyunk a "professzionális", már-már mesterműnek látszó házacskákkal, akkor jöhet a vagdosás. Az ablakokat is kivágtam és nem véletlenül rajzolgattam be a házak tetejét és az ajtókat. Szerettem volna, ha fény kiadja majd a búrában.

haziko5.jpg

Ezután már jöhet az este és a kipróbálás. Nálunk jól teljesít és tényleg minimális erőfeszítéssel elkészíthető. 

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5013310951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doryyka 2017.11.22. 19:57:44

Vastagabb papirból még jobban mutatna, nem? Esetleg fekete papír?

Diamia8 2017.11.22. 19:59:21

@Doryyka: nem vagyok benne biztos, hogy vasatagabb papírral jobb lenne, mert akkor a fény sem megy át rajta. Fekete vékony lehet, de nekünk csak ilyen volt hirtelen.

Angel9999999 2018.10.12. 16:25:27

A műanyag dekorációt hol lehet kapni?

Diamia8 2018.10.12. 16:26:23

@Angel9999999: melyik műanyag dekorációra gondolsz?
süti beállítások módosítása