Saját Otthon Projekt

Vidd be a természetet otthonodba karácsonykor is!

Vidd be a természetet otthonodba karácsonykor is!

2017. 12. 02. Diamia8

Valamikor még régen kaptam három üres, szétnyitható gömböt az egyik barátnőmtől, hogy használjam fel valamire. Neki nem fog kelleni és köztudomású, hogy nekem minden ilyesmi jól jön majd egyszer. Teljes igaza van! ;-)

Azonban mivel éppen nem volt karácsony, így nem nagyon foglalkoztam velük. Aztán tiszta véletlenül keresgéltem valamit a kreatív kütyüimet gondosan elrejtő szekrényünkbe, amikor is a kezembe akadtak és rögtön jött a megvilágosodás. Márpedig én is kipróbálom, hogy hogyan mutatnak igazi növényekkel:

karacsonyi_gombok2.jpg

karacsonyi_gombok3.jpg

A tartósság miatt mindenképpen valami örökzöldet vagy szépen száradó növényt válasszunk. Nekem ezért esett eukaliptuszra és tujára a választásom.

karacsonyi_gombok5.jpg

Szimplán beleraktam a levágott ágacskákat, szép fonallal különböző hosszúságúra kötöttem. Ráadásként egy csillaggal és egy ajándékkísérővel dobtam fel. Tényleg pofonegyszerű és minimalista dekor.  

karacsonyi_gombok6.jpg

karacsonyi_gombok.jpg

karacsonyi_gombok4.jpg

karacsonyi_gombok1.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1813383649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása