Saját Otthon Projekt

"Zöldség-ellenségek, januárosítva"

"Zöldség-ellenségek, januárosítva"

2018. 01. 17. Schulz Veronika

Fogalmam sincs, ki, hogy érzi, de nekem valahogy az idei január olyan, mintha ólomlábakon vánszorognának a napok, egyszerűen olyan érzésem van, hogy sosem lesz már vége. Elsősorban különféle magánügyek miatt szeretném, ha vége lenne.

hummus900x1350.jpgKülönösebben nem kell bemutatnom, mindenki érzi szerintem, hogy decemberben kicsit túlköltekezett (ha mégsem így lenne, akkor gratulálok hozzá, ügyes! :)
1504886384_kevin-hart-congratulation.gifNekem sikerült ebbe a csapdába esnem, így most kicsit meghúztuk a nadrágszíjat, aggodalomra azonban nincs ok, de tény és való, hogy a konyhai költekezés visszaszorításával nagymértékben lehet csökkenteni a költségeket. Ezért januárban nem vásárolok semmilyen kiegészítőt és főzés tekintetében is megpróbálom hatékonyan csökkenteni a kiadásokat. Miképpen lehet ezt megtenni?

Leginkább úgy, hogy az aktuális szezon- zöldségeket és gyümölcsöket keresem, vásárolom, listával megyek boltba és előtte alaposan körülnézek otthon, mi az, amire valóban szükség van.

Készíts tervet az évre és legyél tudatos 2018-ban!

A mai válogatásom szezonális hozzávalókból áll, legyen szó brokkoliról, kelbimbóról, káposztáról, mindez íncsiklandón és ízletesen tálalva, esetenként találhattok olyan receptet is, ami nem biztos, hogy egyébként szóba kerülne. :)

Személy szerint imádom a brokkolit, ebben az időszakban gyakran készítem én is:one-pot-broccoli-alfredo-pasta-01.jpgbacon-and-broccoli-quiche-good-cheap-eats.jpg

Ti hogy álltok a paszternákkal? Én eddig bevallom, nem igazán használtam a konyhában, de valamelyik receptet biztosan ki fogom próbálni. Grillezhetjük, süthetjük is:parsnip-fries-redo-1.jpgVagy készíthetünk belőle egy isteni levest. Mit szóltok egy krémleveshez, ami almával van felturbózva? 
parsnip-and-apple-soup-3-640x960.jpgSokan ódzkodnak tőle, nekem ezzel a zöldséggel sincs semmi bajom, sőt, egyenesen imádok minden olyan ételt, amiben káposzta van. 

Ez az egyik kedvencem és ezt biztosan el fogom készíteni. Cukkiniből már ismerjük a fasírt történetét, na de káposztából? Hogy eddig erre nem gondoltam!!! :O
pea_and_cabbage_cutlets_2.jpgLilakáposztából érdemes kipróbálni ezt a török snack-et. Jól néz ki, nem?
recipe-irresistible-potato-red-cabbage-tikki-anupama-paliwal-my-ginger-garlic-kitchen-6.jpgNe feledkezzünk meg a jó öreg karfiolról. Sajnos ő is elég megosztó finomság, vagy szereti valaki, vagy utálja. A kettő közötti állapottal én még sosem találkoztam. Pedig micsoda finomságokat lehet belőle varázsolni!

Hummus-t készíteni belőle.. Nem hiszem, hogy valaha eszembe jutott volna, de szerintem zseniális ötlet:
hummus900x1350.jpgAkár vendégváró falatokat is készíthetünk belőle, én fogok is, az már egyszer biztos! :)
img_8556-version2-1024x815.jpg

Ebből a kis válogatásból én több versenyzőt is kiválasztottam, amelyek biztosan el fognak készülni, remélem, Ti is találtok pár spórolós tippet, amihez kedvet kaptok. 

Nektek van valami bevált praktikátok, amellyel "átvészelitek" ezt a borzalmasan hosszú januárt? Osszátok meg velünk is, több szem többet lát alapon!

A teljes recepteket a képekre pöttyintve éritek el, szörföljetek nyugodtan a sok finomság között! :)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8913582665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása