Saját Otthon Projekt

IKEA ORDNING evőeszköztartó – Fűszernövény kaspó

IKEA ORDNING evőeszköztartó – Fűszernövény kaspó

2011. 10. 24. Diamia8

Nem is olyan régen az IKEA kérdezte a facebook lapján, hogy ki, mire használja az ORDNING evőeszköztartót. Megnéztem a válaszokat, de a lámpán kívül semmi kreatív ötletet nem találtam.

Sokat gondolkodtam azóta, hogy mire lehetne felhasználni és ma beugrott az ötlet: a konzervdobozos fűszertartót kicsit továbbfejlesztve meg is született ez a poszt:

Igaz kicsit drágább, mint a konzervdobozos változat, de nekem jobban is tetszik. Ha legközelebb megyünk az IKEÁ-ba, akkor be is szerzek még párat a többi növénykémnek is! :D

Hozzávalók:

- IKEA ORDNING evőeszköztartó – 695,-

- Hungarocell kaspó – a házhoz rendelt leves csomagolását tartottam meg

IMG_2422.JPG

IMG_2424

Továbbra is töröm a fejem, hogy mit lehet még kihozni ebből az egyszerű tárgyból…..

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1003326084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása