Saját Otthon Projekt

Hálószobai kép projekt – Csináld magad!

Hálószobai kép projekt – Csináld magad!

2011. 11. 07. Diamia8

 A narancssárga belsejű Tilka lámpánk előre behatárolta a felhasználható színek palettáját a hálószobánkban. Így úgy döntöttünk, hogy ez a rikító szín fog visszaköszönni egy-két kiegészítőben is.

Már hetekkel ezelőtt megálmodtam, hogy milyen képet is szeretnék készíteni a hálónkba. Megvettem hozzá a faléceket és az organzákat, majd nagy lelkesen nekiálltam……
 
Hamar rá kellett azonban jönnöm, hogy az elképzelt és a valós látvány még köszönő viszonyban sincs egymással. Már éppen el akartam az első kudarcot könyvelni, amely saját ötlet megvalósítása közben ért volna, amikor tettem még egy próbát. Ekkor született meg az alábbi hálószobai dekoráció:
 
IMG_2547
 
 Hozzávalók:
 
  •     2 db 2m-s léc
  •      organza futók (25cm szélességű)
  • kétoldalas ragasztószalag
  •     szögek
 
A keretet 120X80cm-esre terveztem és el is fűrészeltem ennek megfelelően a léceket 2 darabba. Az összeszegelést már nem mertem bevállalni, így a férjem ripsz-ropsz összeszegelte keretté a lécdarabokat.
 
Fogtam a kétoldalas ragasztót és kihúztam a keretre a vízszintes oldalakra.
 
 Erre szépen egymás mellé felragasztottam az organza szalagokat. Egy vastag narancsot és egy vékony aranyszínűt váltakozva. Majd a függőleges oldalon megismételtem.
 
A végeredmény másik szögből:
 
 
 
Esti hangulat a Tilkánkkal:
 
Már alig várom, hogy megvegyük azt a szép sötétbarna ágytakarót és hozzá a díszpárnákat, amit kinéztem és akkor végre a hálószobát kipipálhatjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr873361021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása