Saját Otthon Projekt

Gyertyatartó fürdősóval – Csináld magad!

Gyertyatartó fürdősóval – Csináld magad!

2011. 11. 09. Diamia8

 Ha egy kis romantikus hangulatra vágysz, akkor érdemes nekiállni ennek az illatos gyertyatartónak.

IMG_2481
 
Hozzávalók:
 
  • 2 db gyertya
  • 2 db üveg (befőttes is jó)
  • fürdősó
  • hobbyragasztó
  • lakk spray a fixáláshoz
A hozzávalók beszerzésekor elcsábultam és megvettem az olyan műanyaggal bevont, Hallottak napjára szánt gyertyákat, amelyeket nagyon olcsón kínáltak a különféle nagyáruházakban. Természetesen nagyon megbántam, mert a műanyagot a gyertya lángja megolvaszthatja....
 
Elkészítése: A fürdősót kiöntöttem egy nagy lapos tálba. A műanyagot jó vastagon bekentem ragasztóval és a képen látható módon meghengergettem a fürdősóban. Akkor lesz szép, ha jó sok fürdősó rátapad.
 
Ha megszárad a ragasztó, akkor le kell fújni lakk sprayvel, hogy a fürdősódarabkák a helyükön maradjanak. Célszerű kint hagyni a szabadban, mert a lakknak nagyon erős fejfájást okozó "illata" van.
 
Este a legszebb és a fürdősó hő hatására csodás illatot áraszt - ha jó illatot választottál ki :)
 
 
 Az ötletet szintén az inspiraciok.hu-n találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr893365584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása