Saját Otthon Projekt

Hajpánt pólóból

Hajpánt pólóból

2011. 12. 09. Diamia8

 Mindig tetszettek a fonott hajpántok, de valahogy sohasem vettem magamnak. Mikor ráakadtam erre az ötletre, elmentettem. Tegnap eszembe jutott, ráadásul a karácsonyi készülődést már legalább egy hete meguntam. Más még csak most kezd karácsonyi hangulatba kerülni, nekem már elmúlott...

IMG_2888
 
 
Így tehát kerestem a szekrényemben egy régóta nem használt pólót. Vágtam belőle öt egyforma csíkot és összefontam a linken megadott módon.
 
A képen látható, hogy a kislányom már igazi csajszi és így neki is kell csinálnom valami kislányos színben (bár még a hajának nőnie kell).
 
Egyébként az én hajamban is szuper. A férjem nem akarta elhinni, hogy nem boltban vettem.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr653450016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása