Saját Otthon Projekt

Felkerült a blogom a divany.hu-ra

Felkerült a blogom a divany.hu-ra

2011. 12. 10. Diamia8

Ma reggel megnéztem a blogom statisztikáját és nagyon meglepődtem, mert rekord mennyiségű látogatóm volt a tegnapi napon. Természetesen el kezdtem nyomozni, hogy ez hogyan történhetett.

 
A hivatkozók között megtaláltam a divany.hu-t, amely oldalt már réges-rég olvasok. Ellátogattam az oldalukra és megtaláltam a sajatotthon.blog.hu-t a Blogok, amiket olvasunk rovatban a címlapon!
 
 
El sem hiszem! Nagyon jó érzés, hogy olvasnak és ajánlanak másoknak is a Dívány szerkesztői! Köszönöm szépen!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr553452698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása