Saját Otthon Projekt

Az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó! – avagy ajándék lámpa 1.

Az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó! – avagy ajándék lámpa 1.

2012. 03. 01. Diamia8

 

Akik régebb óta követik a blogom, azok biztosan jól emlékeznek eredetileg a nappaliba tervezett lámpára. (Ha valaki esetleg lemaradt volna, itt megtalálja)
 
Lebeszéltek róla, mert sokak szerint kevés fényt ad. Igazából a fő ok, amiért lemondtam róla, hogy ez nagy belmagasságnál mutat igazán. Tettem azonban egy ígéretet: elkészítem két barátnőm közös lakásába… Kicsit így visszagondolva elég felelőtlen ígéret volt, mert már látom magam estéről-estére a lámpát vágni és ragasztani megállás nélkül.
 
 
Hosszas keresgélés után megtaláltam hozzá a megfelelő anyagot, a vetex-et. Ez papír és anyag keveréke, de kellően áttetsző. Világos mohazöld színt szavaztunk meg a barátnőimmel.
 
IMG_4392
Elkezdtem kivagdosni a háromszögeket: 22 cm hosszú és 7 cm szélességűek lesznek. Ugyanolyan sűrűen fogom rakni, mint ahol találtam, mert akkor állnak majd ilyen szépen a háromszögek.
 
Folyt. köv.
 
 
Nagyon beleszerettem ebbe az anyagba és rögtön kettőt rendeltem, mert át fogom alakítani az egyszerű DUDERÖ állólámpánkat a segítségével. Majd azt is bemutatom, ha kész lesz!
 
Az eredeti ötletet itt találjátok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr164258006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása