Saját Otthon Projekt

Kaspó redesign – ezúttal az erkélyen

Kaspó redesign – ezúttal az erkélyen

2012. 06. 19. Diamia8

Már majdnem teljesen kész a teraszunk, csak a bambuszrolók hiányoznak. Úgy gondoltam, hogy itt az ideje egységesíteni a kaspókat is. A szép kaspók azonban továbbra is irtózatosan drágák és pénztárcabarát megoldást szerettem volna.

Újítottam fel már kaspókat festék spray és akril festék segítségével is. Most azonban nagyon sok helyen láttam, hogy spárgával keltenek új életre tárgyakat. Végre elérkezett hát az idő, hogy kipróbálhassam a ragasztópisztolyom:

IMG_6058k

IMG_6052k.jpg

 

Hozzávalók:

- spárga vagy műanyag kötél

- ragasztópisztoly és betét

- különféle kaspók

IMG_6038k.jpg

Elkészítése:

A kiszemelt kaspókat elmossuk, hogy a felületük tiszta legyen:

IMG_6043k.jpg

Beizzítjuk a ragasztópisztolyt és elkezdjük körbe-körbe felragasztani a kötelet:

IMG_6050k.jpg

Kipróbáltam sárga műanyag kötéllel is, hogy kicsit feldobjam:

IMG_6056k.jpg

Arra menet közben rájöttem, hogy minél nagyobb az átmérője a kötélnek, annál könnyebb vele dolgozni. Így ha elfogy a natúr, akkor vastagabb kötelet fogok helyette venni.

A végén dörzsöljük le a kósza ragasztószálakat. Kettő már kész is és hamarosan nekiállok a többinek is.

Nagyon egyszerű és mutatós:

IMG_6054k.jpg

IMG_6057k.jpg

Az eredeti ötletet itt találjátok.

Egy másik érdekes ötlet spárgával, ha már belejöttetek a ragasztgatásba: körték 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr314597668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása