Saját Otthon Projekt

Új év, új textilek

Új év, új textilek

2013. 01. 13. Diamia8

Tavaly ősszel, amikor a textileket választottuk a nappaliba sietni kellett. Nem igazán volt időnk átgondolni és megtalálni a megfelelőt. Sietségünkben végük az IKEA kínálatában található SARALISA méterárura esett a választásunk , de nem volt az igazi.

Először csak a sötétítőfüggönyöket tüntettem el. Majd végre elérkezettnek láttam az időt, hogy a többi textilen is változtassak. Szerencsére megtalálam az élénkzöld kiegészítőinkhöz illő MALIN FIGUR kispárnahuzatot.  A falipolcokhoz és a Grönö lámpához beszereztem még az ebbe a családba tartozó MALIN CIRKEL anyagot is.

A párnákat rögtön át is öltöztettem:

A lámpa is megkapta az új ruháját. Először eltávolítottam a régi anyagot:

Majd dekupázs technikával ráragasztottam a méterárut:

Ilyen, ha világít:

Már csak a polcok vannak hátra, de ahhoz még erőt kell gyűjtenem:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4912572367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása