Saját Otthon Projekt

Mai egyszerű: hűtőmágnes 2.0

Mai egyszerű: hűtőmágnes 2.0

2013. 11. 19. Diamia8

Nálunk a hűtő felülete leginkább fényképtárolóként és a kislányom alkotásainak kiállítójaként funkcionál. Ebből kifolyólag rengeteg mágnesre van szükségünk. Készítettem is még párat nagyon régen parafadugóból, de most már többre van szükségünk.

Kapóra jött a múltkori gyurma, mert a maradékot fel tudtam használtam a mágnesgyártáshoz:

2

Hozzávalók:

  • szódabikarbónából készített gyurma
  • szilikonos sütőforma
  • mágnesek

1

Elkészítése:

A szilikonos sütőformába nyomkodjuk bele a gyurmát és utána helyezzük bele a mágnest. Várjunk pár napot, hogy teljesen kiszáradjon:

3

Miután óvatosan kivettük a formából az összeset, már mehetnek is a hűtőre. Közelről is mutatok pár képet:

6 5 4

Szerintem nagyon egyszerű és aranyos:

7

Kinek van még ötlete, hogy mire tudnám még használni ez a szuper gyurmát?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1412572561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M Voyages 2013.11.19. 20:56:24

Szia! Nekem két dolog jutott az eszembe (ki is szeretném próbálni őket), az egyik a csipke tányér http://www.uschiandkay.com/wp-content/uploads/lace-bowl.jpg ,a másik a madártoll http://www.twiggstudios.com/2012/05/clay-feathers-tutorial.html . Szerinted a gyurma állaga megfelelő hozzá?

M Voyages 2013.11.19. 20:59:32

Szia! Második próbálkozás:) Csipke tál és madártoll ami eszembe jutott, csak mivel nem lehet linket küldeni így nem biztos hogy ugyanarra fogunk gondolni. A Madártoll amiről már te is raktál fel képet, a tálat meg megtalálod ha rákeresel hogy clay bowl DIY, a lapított gyurmába belenyomnak egy csipke terítőt, kivágják és beleteszik egy tálba. Szerinted ezekre alkalmas ez a fajta gyurma? Én is kipróbálnám:)

diamia8 2013.11.20. 09:15:01

Szia, Elfogadtam a linkeket, így már látszanak. :) Mindkettő szuper ötlet. Ilyen tollat valóban már szerettem volna készíteni és most kipróbálom. A tálhoz is jó a gyurma, mert nem repedezik és ha jól ki van simítva, akkor nagyon szép egyenes a felülete. Ha megcsináltad, akkor küldjél képet! Mindig kíváncsi vagyok mások alkotásaira is. Szép napot!
süti beállítások módosítása