Saját Otthon Projekt

Elkészült a szülinapi ajándékom

Elkészült a szülinapi ajándékom

2014. 02. 15. Diamia8

Nekem nagyon tetszenek a Haboo puffok. Sajnos azonban csak magamban álmodoztam róluk, mert ugyanis az árukat kicsit borsosnak találom.

Régebben meséltem anyukámnak, hogy mennyire szeretnék pólóanyagból horgolt kosarakat. Anyukám meg is horgolta volna, de hozzá anyagot sehol sem találtam. Egy napon átküldött nekem egy linket, ahol pont az ehhez való fonalakat árusítják: Fonalland

Egyből végignéztem a Facebook oldalukat és megtaláltam álmaim kötött puffjának a leírását. Megkértem édesanyámat, hogy kössön nekem egy ilyet a születésnapomra. Így az én puffom egyedi, szeretettel készült és amikor ránézek, mindig az alkotójára gondolok.

Ugye milyen szuper lett?

IMG_2152

IMG_2160

Közelről is megmutatom:

IMG_2154

Ilyen felülről:

IMG_2151

Ilyen pedig alulról:

IMG_2156

Kitaláljátok, hogy ki örült neki a legjobban? Hát persze, hogy a kislányom! :)

IMG_2127

IMG_2135

IMG_2117

IMG_2115

IMG_2121

Köszönöm szépen az ajándékom!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5012572641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágnes Pető 2014.02.15. 10:48:33

Jajj,ez de jó ! :) Ügyes volt anyukád :) No és persze Nagyon Boldog Szülinapot! :)

diamia8 2014.02.15. 14:53:18

Köszi szépen!! :-)
süti beállítások módosítása