Saját Otthon Projekt

Öntsünk tojást betonból

Öntsünk tojást betonból

2014. 03. 25. Diamia8

Tavaly találtam ezt az ötletet a Pinterest-en és már akkor tudtam, hogy ezt Húsvétkor én is megvalósítom. Főleg, hogy egy csomó fugapor maradt a gyertyatartó projektből.

Roppant egyszerű az elkészítése, csak 7-10 tojást kell hamarjában elfogyasztanunk rántottaként:

IMG_2430

IMG_2429

IMG_2420

Elkészítése:

1. Óvatosan törjük fel egy kiskanállal a tojások alját és rázzuk ki belőle a tartalmát egy edénybe:

IMG_2369

2. Keverjük ki vízzel a fugaport. Jobb, ha folyékonyabbra hagyjátok és akkor nem lesznek a tojásokon lyukacsák. Sajnos én erre már csak elkészültükkor jöttem rá:

IMG_2368

3. Töltsük bele a tojásokba és várjunk velük a biztonság kedvéért 2 napig:

IMG_2372

4. Óvatosan szedegessük le a tojáshéjat. Érdemes belül olajjal kikenni a tojáshéjat és akkor nem tart annyi ideig, mint nekem.

Ha lebontottuk, akkor még nincsen kész. A durva felületet ugyanis szép simára kell csiszolgatni:

IMG_2374

5. Ki-ki a maga igénye szerint csiszolgassa a felületét. Nekem jobban tetszik, ha nincs teljesen simára dörzsölve:

IMG_2377

Szerintem nagyon jól sikerültek és szinte mindennel jól mutatnak:

IMG_2422

IMG_2424

IMG_2425

IMG_2433

Plusz ötlet:

Ha fehér fugát veszünk, akkor akár ételszínezéket is keverhetünk a porba. Így a tojások bármilyen színűek lehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8812572673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása