Saját Otthon Projekt

DIY Mágneses ceruzatartó

DIY Mágneses ceruzatartó

2014. 10. 01. Diamia8

Még augusztusban megkaptam a Decor Labortól a választott stencilemet. Akkor alig vártam, hogy hazaérkezzek a nyaralásból és nekiállhassak az ötleteimnek. Közben azonban sorra láttam, hogy mindenki stencilezik és megláttam az egyik tervemet kettő bloggernél is. Ez pedig a kedvem szegte és félretettem a stencilezett párnahuzatot és vele a másik ötleteimet.

Aztán a ceruzatartó ötletének mégis nekikezdtem, mert a kislányomnak kellettek a mágneses táblárjára és ilyet még senki sem csinált /szerencsére/.  A stencilezés azonban nekem nem ment olyan egyszerűen, mint a többi bloggernek. Pedig elolvastam minden hozzáférhető kisokost magyarul és angolul is.

Nagy bátran nekiálltam stencil ragasztóspray nélkül, mert mások is voltak annyira bátrak. Hát rögtön rájöttem, hogy nem fog menni és szépen megrendeltem a sprayt. Az igazat megvallva szerintem még a spray segítségével sem lett tökéletes, de legalább már vállalható - legalább is remélem. :)

IMG_4221

IMG_4217

Hozzávalók:

  • fatárolók
  • mágnesek
  • ragasztó
  • ecset
  • akril festék
  • stencil
  • stencil ragasztóspray
  • stencil ecset

IMG_3879

Elkészítése:

1. Fessük le 2-3 rétegben a kívánt színre a natúr fatárolókat:

IMG_3884

2. Elég nagy súlyt kell elbírniuk, így elég erős mágnesek kellenek és azokból is többet kell a tárolókra ragasztani. Éppen ezért tárolónként ötöt ragasztottam:

IMG_3887IMG_3892

3. Végül elérkeztünk a stenciles részhez. A kislányom kedvéért rózsaszín pöttyöket terveztem a ceruzatárolókra:

IMG_4202

4. Nagyon fontos, hogy a stencilt fújjuk be a ragasztó spray-vel. Várjuk meg, amíg megköt a ragasztó és nem mozog a stencil. Nagyon fontos, hogy kevés festékkel dolgozzunk és szépen, puha nyomásokkal vigyük fel a szivacsos ecset segítségével a festéket:

IMG_4206 IMG_4209

5. A legelszomorítóbb az volt, hogy a Férjemnek sokkal jobban ment, mint nekem. Sokkal szebbek lettek az ő pöttyei, mint az enyémek. Tehát: sajnos van még mit gyakorolnom, mielőtt nekiesek a párnának....

IMG_4224

IMG_4227

Ilyen a helyén:

IMG_4218

A stencilt nagyon köszönöm a Decor Labor-nak.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3312572813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása