Saját Otthon Projekt

Dekortapaszos karácsonyfa 2.0

Dekortapaszos karácsonyfa 2.0

2014. 11. 17. Diamia8

Tavaly már megleptem a kislányom, amikor az ablakába ragasztottam dekortapaszos karácsonyfát. Az idén pedig hirtelen ötlettől vezérelve 15 perc alatt készítettem egy karácsonyfás képet a nappaliba.

Legalább annyira örült ennek is, mint a tavalyinak:

IMG_4745

IMG_4748

Hozzávalók:

  • kartonpapír
  • olló
  • ceruza
  • dekortapasz /nekem szerencsére volt maradék karácsonyi/

Elkészítése:

1. Rajzoljunk fel a kartonra a fenyőfa alakját és kezdjük el a dekortapaszt csíkonként felragasztani:

IMG_4738

2. Haladjunk szépen felfelé:

IMG_4739

3. A sorok végén ollóval vágjuk le a felesleget, hogy szép egyenletes legyen a fenyőfa széle:

IMG_4742

4. Kész is a 15 perces dekoráció! Szerintem megérte:

IMG_4760

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2512572859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása