Saját Otthon Projekt

Karácsonyi világító ágacskák

Karácsonyi világító ágacskák

2014. 12. 15. Diamia8

Töredelmesen be kell vallanom, hogy december 13-án, Luca napján megszegtem a karácsony miatt tett fogadalmamat és elcsábultam: vásároltam a karácsonyi dekorációhoz a Jysk-ben világító ágakat!

Mentségemre legyen szólva, hogy próbáltam én a környékünkön beszerezni fenyőágat vagy hóbogyó ágat, de ez lehetetlen küldetés mások kertjének megcsonkítása nélkül. Így LED-es ágacskákra kerültek fel a Hédivel workshopon készített Apacuka kerámia díszeink. Nagyon jól mutatnak az ágakon:

IMG_5180

IMG_5181

IMG_5185

Ez a kislányom kedvence a hintaló miatt:

IMG_5184

IMG_5183

A rénszarvas közelről:

IMG_5188

Esti sötétségben pedig ilyen hangulatos:

IMG_5195

IMG_5196

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3812572903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása