Saját Otthon Projekt

IKEA hack ötletek: LÄTT asztalka és szék átalakítás

IKEA hack ötletek: LÄTT asztalka és szék átalakítás

2014. 12. 30. Diamia8

Nekünk is van ugyanilyen LÄTT asztalkánk és terveztem is még anno, hogy átalakítom. Erre azonban nem került sor, mert menet közben más irányba indultam el a gyerekszobát illetőleg és lusta is voltam a festegetéshez. Ugyanakkor az árát tekintve a legjobb választás az IKEA kínálatából és ezért is tökéletes alany az upgrade-re.

Éppen ezért örültem annyira, amikor megláttam a Készült Szeretettel átalakítását,  mert igazán stílusos és a Hédike szobájába is el tudnám képzelni. A szék és az asztal tiszta fehér lett, csak a lábak végei kaptak egy kis piros festéket:

DSCF1054

DSCF1057

Képek forrása: a képekre kattintva érhető el vagy keszultszeretettel.blogspot.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9912572925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása