Saját Otthon Projekt

Dolgozósarok tervek

Dolgozósarok tervek

2015. 01. 15. Diamia8

Régóta tervbe volt véve, hogy lecseréljük az asztali gépünket egy laptopra. Pontosabban az elképzeléseinket 2013.  november 3-án tettem fel a blogra /Vitrin helyett dolgozósarok/ és szépen sorrendben haladt a megvalósítása. Egyedül a következő lépcsőfok előtti mérföldkövet nem léptük meg, nevezetesen a kiválasztott laptop megvásárlását....

Tavaly novemberben végre elhatároztuk magunkat. Nekem csak egy kitételem volt: csak fehér lehet! Így a belbecs kigondolása természetesen a Férjem feladata volt. :-)

Most, hogy elbontottuk a karácsonyfát meg is tudom mutatni a jelenlegi állapotot:

IMG_5446

IMG_5440

IMG_5439

IMG_5442

IMG_5443

Ezek után azon gondolkodtam, hogy merre haladjak tovább:

osthamra-faliszekreny-uvegajto__0142778_PE302510_S4

  • Vagy legyen a kedvenc festményem, amit Oldi /alias Oláh Ildikó/ készített? Mégpedig az Űrhajós kislány:

10884659_863136067051835_445915624_n

Ildikó nagyon kedves volt, sorra készítette nekem a látványterveket. Hallgattam rá, mert szerinte erre a falra túl sok feketét tartalmaz ez a kép és teljesen igaza van.

Arra is felhívta a figyelmemet, hogy ez a falunk színe Marsala, amely az év színe. Magamtól sohasem jöttem volna rá, de sajnos ettől függetlenül nem szerettem meg. Jövő nyáron végre meg is szabadulunk tőle!

Végül arra jutottam, hogy kell a plusz tároló és így a Baby Boston című képre esett a választásom. Ez csak 30X30-as és pont el fog férni a 2 Östhamra közötti részen. Ugye milyen cuki?

10904324_877261488972626_1191689554_n

Ezen a héten már birtokba is vehetem és talán jövő hónapban az IKEÁ-ba is eljutunk a polcokért. Utána ezt a projektet is kipipálhatom! Viszont mit fogok akkor csinálni?????

Oldit a Facebookon is tudjátok követni:

http://www.facebook.com/pages/Oldi/757623494269760

Itt pedig az oldalát találjátok:

http://www.oldiart.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2612572945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagó Tünde 2015.03.04. 10:16:07

Szia Klaudia! Rendszeresen olvasom a blogodat! Nagyon tetszik a dolgozósarkod, különösen a széked! Honnan van? Ez nem Ikea, az biztos! Üdv Bagó Tünde Élet sója

diamia8 2015.03.04. 11:58:01

Szia Tünde! Köszönöm szépen! A szék egy Eames DAW replika és a Vákum Design shopban vettem anno: http://www.vakumdesign.hu/ulobutor/szekek/fa-labazatu-karfas-muanyag-szek Imádom! Nagyon jó választás volt. :) Szép napot! Üdv.: Klaudia

star 70 2016.01.15. 20:27:50

Szia! En is eppen dolgozo sarok kialakitasban ügyködöm.Szeretnem megkerdezni,hogy mennyire kenyelmes ez a szek.Nem ülnek benne egesz nap,de azert megis:-)A parna gondolom mindenkeppen kell hozza:-) Illetve,nem tudom,hogy egy 70cm magas asztal ala be lehet tolni?Sehol nem irjak,hogy milyen magas a karfaig a szek. Köszönöm a segitsegedet. A.

diamia8 2016.01.15. 21:26:35

Szia, Párnával ez a fajta szék kényelmes, de a karfa nélküli változata azért nem kényelmes. Érdemes kipróbálni élőben is a Vakum Design-nál és akkor el tudod dönteni és le is tudod mérni. Az az igazság, hogy szerintem a magasság replikától is függ. Mindenképpen érdemes ott ahol megveszed, megnézni előtte. Mi ezt tettük és így maradt a karfás változat. Szeretem, mert jól mutat és jó benne ücsörögni.... :D Remélem ,hogy tudtam azért segíteni & szép estét! Üdv.: Dia

star 70 2016.01.15. 21:40:12

Sajnos nem Magyarorszagon elek,nem tudom kiprobalni:-(Most eppen akcios itt egy weboldalon,gondoltam lecsapok ra. Köszönöm a segitsegedet:-) A.
süti beállítások módosítása