Saját Otthon Projekt

Nappali tervek: IKEA Bestánk átalakul

Nappali tervek: IKEA Bestánk átalakul

2015. 02. 11. Diamia8

Minden azzal kezdődött, hogy megláttam a lenti képet és egyből beleszerettem. Rögtön elképzeltem, hogy nálunk is megvalósítjuk. Hiszen az utóbbi időben a kedvencem a natúr fa és éppen ezért már sok helyen amúgy is felbukkan a lakásunkban:

291078a6feaac84c44a83393b7877257

Természetesen rögtön el tudtam képzelni a mi sötét bútorunkon és előre örültem, mert legalább ez picit világosítaná. A tervemet előadtam a Férjemnek. Neki is tetszett, de szerinte csak fehér bútoron mutat. Megegyeztünk, hogy keresgélek sötét bútoros példákat és akkor ő is el tudja majd képzelni.

Hát a keresgélés nem nem túl könnyen! Minden fellehető segítséget felhasználtam, de csak nem találtam ilyesmit és közben hetek teltek el.

Aztán egyszer mégis szembe jött velem a Pinteresten! Stílus is stimmelt, szín is stimmelt:

f83ef89c06b37019e2998bfc0b7598ea

4722e4bfc50e85b5b5a86b0c23318cba

Ez már meggyőzte a Férjemet és meg is beszéltük a részleteket. Elkezdtem táblásított fenyő falapot és konyhai munkalapokat keresgélni a neten! Tavasszal szerintem neki is állunk, mert annyira szeretném... Addig is még egy kép, hogy milyen jól mutat a feketés-barnával:

8163f28d13856a3d92bf7cb9267f66c2

Nektek is bejön?

A képek forrásait rájuk kattintva találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3112572985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexandra Vénné Szmetana 2015.02.11. 15:18:33

Szia! Szerintem jól néz ki, ha maga a szekrény is fából (vagy legalább bútorlapból) van. Mert a második-harmadik képen egy Ikeás Trones cipőtartó van, ami műanyag. Szerintem élőben iszonyú gagyin nézhet ki a fa tetővel... :)

diamia8 2015.02.11. 21:09:02

Szia, nekünk Bestánk van, ami bútorlap és a kép csak a szín szemléltetése miatt van. Az első képen szerepel, hogy hogyan fog nálunk kinézni, mert azt hiszem az is pont Besta. Szerintem is csúnya lehet élőben a műanyaggal! :)
süti beállítások módosítása