Saját Otthon Projekt

A retró polc is a helyére került

A retró polc is a helyére került

2015. 06. 03. Diamia8

Ezer éve álmodozok egy String polchoz hasonló polcról és egy éve még bejegyzést is írtam róla: Ami csak álom marad: String polcrendszer.

Így amikor Judit (Skandinavian Point) ajándékba adott egy teljesen hasonló retró polcvázat, madarat lehetett volna velem fogatni. A felújítása a szokásos módon elhúzódott, mert valahogy nem jutott el a homokfújóhoz és utána pedig a színtereshez. Aztán pedig már legalább egy hónapja elkészült a fémváz, amikor végre megvettük az IKEÁ-ban a polcokat.

A hétvégén végre eljutottunk oda, hogy fel is kerüljön a helyére. Sajnos azonban elkövettem azt a hibát, hogy nem a első megérzésemre hallgattam és három helyett csak kettő polcot vettünk. Természetesen felrakva kiderült, hogy a három a magyar igazság.... Mindegy, így is nagyon boldog vagyok! :D

Gyorsan stylingoltam rá pár dolgot, de természetesen kap majd még egy polcot és ide való dekorációt:

DSC_0167

DSC_0172

DSC_0169

DSC_0161

DSC_0174

A jelenleg rendelkezésre álló kettő polcot ide-oda rakosgattam. Melyik átmeneti megoldás a jobb szerintetek?

DSC_0199

DSC_0197

A polcokat, hogy ne mozogjanak egy kis apró trükkel oldottuk meg. Kaptak egy-egy öntapadós ajtóbecsapódás-gátló pöcköt:

DSC_0158

Ugye milyen jól mutat kis dolgozósarkom? Hát még akkor, ha meglesz a három polc és az új apró kiegészítők.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5312573161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása