Saját Otthon Projekt

Viva Mexico!

Viva Mexico!

2015. 06. 27. Schulz Veronika

Csütörtök estére elfogyott, amit múlt hétvégén főztem, így hirtelen ki kellett találnom, hogy mit dobjak össze vacsorára, ami gyors és finom. Eszembe jutott, hogy már régen sütöttem valamit. Olyan ötletre volt szükségem, ami miatt nem kell még este boltba rohannom. Így jött a Pupusas, mely Mexikóból származik.

kész

A tésztája végtelenül egyszerű, alap élelmiszerekből lehet összedobni, a tölteléket pedig úgy variáljuk, ahogy akarjuk.

A tészta hozzávalói:

40 dkg liszt

ízlés szerint só

1,5 dl olaj

nagyjából 2 dl víz

Ennyi. Ugye, hogy milyen egyszerű? A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk és amíg a tölteléket elkészítjük, pihentetjük.

DSCN0991kész

DSCN0995kész

DSCN0998kész

Ezután összeválogattam a hozzávalókat. Most úgy gondoltam, egy kis pestoval fogom feldobni, természetesen el lehet készíteni paradicsomos vagy tejfölös alappal is, ki, hogy szereti.

Vettem elő sonkát, hagymát és aszalt paradicsomot, mindegyiket felkockáztam, kétféle sajtot (füstölt és trappista) lereszeltem. Mikor ezzel is elkészültem, a tésztát négy felé osztottam. (A képen csak három van, mivel az egyiket fotózás közben már nekiálltam formázni :) )

DSCN1007kész

A tésztákat a tenyeremmel kilapítottam:

DSCN1012kész

Majd megpakoltam a hozzávalókkal:

DSCN1018kész

DSCN1021kész

Ezután a tésztát a széléinél összecsíptettem és megformáztam:

DSCN1022kész

DSCN1024kész

DSCN1034kész

 Ezután már csak annyi volt a dolgom, hogy egy serpenyőt felmelegítettem, olajat nem tettem be, csak szárazon sütöttem a tészta mindkét oldalát nagyjából 3-3 percig és már tálalhattam is!

kész

Laktató, finom és nagyon könnyű elkészíteni. Ha még nem tudod, mi legyen az ebéd, bátran állj neki, a család hálás lesz érte. :)

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6112573205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvia Sásdi 2017.05.04. 09:20:22

Ez biztosan működik teljes kiörlésű liszttel is! Olyan jól néz ki, ki fogom próbálni!

Schulz Veronika 2017.05.04. 10:31:51

Természetesen! Már én is úgy készítem jó ideje :)
süti beállítások módosítása