Saját Otthon Projekt

Apró változások, apró újdonságok

Apró változások, apró újdonságok

2015. 09. 21. Diamia8

Megszokhattátok, hogy mindig történik a lakásban valami. A változás általában apró formában történik, mert ugye nagy dolgoknak a kis lakásunkban már nem nagyon lenne helye. :)

Ráadásul már többször megállapítottam, hogy ez a hobbi igen költséges mulatság... Szezonok jönnek-mennek, trendek jönnek-mennek és éppen ezért mindig kell valami új!

Persze mindig igyekszem visszafogni magam és ennek ékes példája a lenti H&M Home-os kaspó. Már májusban kinéztem a neten, többször megnéztem élőben is. Közben eltelt a nyár és én még mindig úgy éreztem, hogy KELL! Így hát nem foghattam tovább vissza magamat! ;-)

Ugye, hogy gyönyörű?

DSC_0006_Fotor

Másnap reggel láttam egy angol feliratot és nagyon megfogott. Gondoltam, hogy gyorsan lefirkantom és kirakom dekortapasszal a dolgozósarok falára. Itt mindig szem előtt van és szívmelengető érzés visszaemlékezni.

Nem rajzoltam meg előre ceruzával és sajnos a fekete filc már nem fogott tökéletesen, de így is nagy kedvenc lett ez a saját iciri-piciri DIY poszter:

DSC_0015_Fotor

A dekortapasz miatt pedig könnyen eltávolítható és nem is fog nyomot hagyni a falon. Ha pedig nem ég a lámpa, akkor is cuki:

DSC_0011_Fotor

Ehhez aztán tényleg nem kell óriási tehetség! Ti is bátran próbálkozhattok, ha nincs otthon nyomtató és megtetszik egy felirat!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8912573333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása