Saját Otthon Projekt

H&M Home karácsony - 2015

H&M Home karácsony - 2015

2015. 10. 19. Diamia8

Minden évben a H&M Home az első lakberendezési áruház amelyik kijön a karácsonyi kínálattal és ez idén sem okozott nekem meglepetést. Már elérhetők a termékek a webáruházban és már az üzletekben is, de valahogy soha sem kíséri a megjelenésüket hatalmas médiaesemény. Természetesen én minden évben bemutatom a kínálatukat és a karácsonyi szezont hagyományosan velük nyitom meg. :)

A H&M fast fashion shopként hihetetlenül gyorsan alkalmazkodik a trendekhez és éppen ezért termékeik mindig a legdivatosabbak és mégis elérhető az áruk az átlagembereknek is. A karácsonyi kollekció is már a jövő évre beharangozott trendeket lovagolja meg. 

5TB_0067_025R_midres_PRESS_low

5TB_0104_086R_midres_PRESS

5TB_0021_030R_midres_PRESS

5TB_0063_041R_midres_PRESS

Az egyik lényeges változás a jövőbe tekintve, hogy a réz helyett az arany lesz az igazán menő. Ráadásul a fémes árnyalatokat nyugodtan lehet majd keverni, tehát az arany mellé nyugodtan pakoljuk ki az ezüst tárgyainkat és kis arányban még az utóbbi évek alatt összegyűjtött réz tárgyainkat is becsempészhetjük az újdonságok mellé:

hmprod (12)

hmprod (10)

hmprod (13)

Fontos szerepet kapnak a díszpárnák, mert segítségükkel gyorsan karácsonyi hangulatot tudunk a nappaliba varázsolni. Nyugodtan merjük keverni a mintásat a feliratossal, a vicceset a komollyal, csak a színek összhangjára figyeljünk:

hmprod (14)

hmprod (6)

hmprod (7)

Saját részre már én is beszereztem egy ilyen arany feliratosat:

B00 0323620 001 40 2854

Igazán örültem, amikor megláttam az igazi üvegből készített díszeket. Véleményem szerint ezek sokkal csillogóbbak és igényesebbek a műanyag díszeknél. Éppen ezért két éve elkezdtem leváltani a műanyagokat és minden évben bővítem az üveg díszek körét. 

Így az idén már a H&M is számításba jöhet egy-egy dísszel:

hmprod (15)

hmprod (8)

hmprod (9)

hmprod (20)

Ha ajándékok beszerzésére gyűjtünk ötleteket, akkor pedig számításba jöhetnek a különféle lakástextilek is, mint a konyharuhák és az ágyneműk:

hmprod (21)

hmprod (4)

hmprod (16)

A gyerkőcöknek is kínálnak cuki újdonságokat, ha már nem tudunk a sok játék közül választani. Biztosan örülni fognak a lenti lehetőség közül bármelyiknek:

hmprod

B00 0302638 002 60 0041

hmprod (18)

B00 0236802 003 20 0080

Nem is tudok választani a sok csodás apróság közül! Biztosan fogok rendelni pár díszt a karácsonyfára. Már csak egy megfelelő csúcsdíszt kell felkutatnom, mert eddig üvegből még nem találtam nekem valót...

Jövő héten a Zara Home és az IKEA kínálata kerül górcső alá, mert természetesen ezek sem maradhatnak ki.

A képek forrásait itt találjátok: H&M Home

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9212573379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása