Saját Otthon Projekt

DIY csíkos vágódeszka

DIY csíkos vágódeszka

2015. 10. 21. Diamia8

Nagyon régóta szerettem volna fekete-fehér csíkos vágódeszkát, de sehol sem találtam nyeles változatot. Ekkor beugrott, hogy akár készíthetnék is..... Sajnos azonban nem igazán találtam meg, hogy miből is lehetne. 

Amikor a kislányom kiégethető gyurmából készült állatkáit nézegettem, akkor megfordult a fejemben, hogy ebből megpróbálhatnám. Sokáig agyaltam, hogy hogyan is álljak neki és vajon elég tartós lesz-e.

Ráadásul a Férjem felvilágosított, hogy eredeti funkcióját nem tudja majd betölteni. Végül azért nekiálltam, mert dekorációként, edényalátétként még szuperül megállhatja a helyét. Szerencsére nem csalódtam a megérzésemben:

DSC_0145_Fotor

DSC_0147_Fotor

Hozzávalók:

  • 4 darab Fimo kiégethető gyurma /a soft változat a könnyebben alakítható/
  • Fimo gyurmalakk
  • sniccer
  • egy vágódeszka sablonnak
  • sodrófa
  • sütőpapír

DSC_0110_Fotor

Elkészítése:

  1. Egy csomag gyurmát félbe kell szedni és egy ilyen hengert kell belőle formázni:

DSC_0115_Fotor

2. Sodrófával lapítsuk ki, de azért hagyjunk neki elég vastagságot és illesszük egymás mellé a csíkokat:

DSC_0113_Fotor

3. Ha kész a nyeléig, akkor az utolsó csíkból kell megformázni a nyél formáját. Aztán helyezzük rá a fa sablont és sniccerrel vágjuk körbe:

DSC_0116_Fotor

4. Így néz ki sütés előtt:

DSC_0117_Fotor

5. Sütés után még vastagon bekentem lakkal és kész is:

DSC_0158_Fotor

Érdemes volt nekiállni, mert szerintem jól mutat. Legközelebb azonban inkább kevesebb csíkkal próbálkozom, mert elég macerás az összeillesztés. Szerintetek jól sikerült?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2512573383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norcsoo 2015.10.21. 18:20:25

Szuperül mutat!! :)

diamia8 2015.10.21. 18:41:37

Köszi szépn! :)
süti beállítások módosítása