Saját Otthon Projekt

Hálószobai lámpa update

Hálószobai lámpa update

2015. 11. 09. Diamia8

Be kell vallanom őszintén, hogy sajnos nekem sem sikerülhet mindig minden az elképzeltek szerint. Elméletben lejátszottam, hogy milyen szuper lesz a Tilka hálószobai lámpánk átfestve. Mivel eddig narancssárgában pompázott és utáltam, így gondoltam a legjobb fedőszín a fekete lesz....

Ilyen volt a kiinduló állapot:

DSC_0522_Fotor

Gondosan neki is álltam a festegetésnek és pikk-pakk át is varázsoltam a belsejét feketére. Nappal teljesen odáig voltam érte:

DSC_0783_Fotor

Egy dolgot azonban nem vettem számításba: a fekete belső miatt az eddig világos hálószobánk igencsak besötétedett. A lámpa maga szerintem szuper lett, de ez a jótékony félhomály még a hálószobában is sok. :) 

DSC_0802_Fotor

Ez a kis malőr elvette a kedvem, hogy befejezzem a kábel és az akasztó átfestését.... Nincs mit tenni, új lámpa kell! A Férjem szerint direkt csináltam, hogy új lámpát vehessek, de ez nem igaz... :( 

Azért nem állhattam le itt, mert régi, általam készített olvasólámpáktól is meg kellett szabadulnom. Heteket töltöttem agyalással, hogy milyen olvasólámpát kreáljak a helyükre, mert sehol sem találtam nekem megfelelőt. Ekkor ugrott be, hogy kipróbálhatnám a szupi lámpafüzérem és gyorsan akcióba is léptem: a lámpákat a szekrényem aljába rejtettem, a füzért pedig igazgattam, akasztgattam és kész is az új világítás.

A Férjemnek sokkal jobban tetszik itt a lámpafüzér, mint a dolgozósarokban. Az igazat meg megvallva nekem is nagyon bejön a végeredmény, ráadásul a fénye nagyon kellemes és olvasáskor sem bántja a szemet:

DSC_0787_Fotor

DSC_0796_Fotor

DSC_0788_Fotor

DSC_0791_Fotor

Most egyenlőre marad ez az átmeneti állapot és bőszen nekiálltam idevaló lámpákat  keresgélni a neten. Ez azonban nálam soha sem ment gyorsan, mert a lámpák nálam mindig túlontúl meghatározóak és ezért mindig ezeket választom ki a legnehezebben. Remélem azért, hogy az étkezőben található lámpáknál hamarabb sikerül, mert azokat 2 évig keresgéltem. :)

Ilyen az esti hangulat, bár azért a képek nem igazán adják vissza és azt hiszem muszáj lesz befejeznem a maradék narancssárga eltüntetését. Addig sem szeretném tovább nézegetni, amíg megtalálom az "igazit":

DSC_0803_Fotor

Ti hogyan választatok lámpát? Gyorsan vagy olyan nehézkesen, mint én?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3112573427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása