Saját Otthon Projekt

Adventi koszorú kötöttbe burkolózva

Adventi koszorú kötöttbe burkolózva

2015. 11. 23. Diamia8

Tavaly már megtetszettek a kötött alapú adventi koszorúk és már akkor eldöntöttem, hogy jövőre én is készítek egyet. Kicsit legbelül azért féltem, hogy nem lesz olyan szép, mint a bolti változat. Szerencsére volt elég időm kitalálni, hogy hogyan is valósítsam meg.

Idén szeptemberben megláttam az Ebay-en egy kör alakú, kötött sálat ingyenes szállítással 300 Ft-ért és rögtön rendeltem is a projekthez kettő darabot. Nem szerettem volna kockáztatni, hogy nem ér ide időben. Ezen kívül már csak pár kiegészítőt kellett rendelnem, mert koszorúalapom, gyertyám és gyertyaalátétem volt is itthon. 

A célom az volt, hogy egy visszafogott és letisztult koszorút készítsek. Szerintem sikerült:

DSC_0024_Fotor

DSC_0863_Fotor

DSC_0851_Fotor

DSC_0855_Fotor

Hozzávalók:

  • koszorúalap
  • gyertyák, gyertyaalátétek
  • 2 db kör alakú, kötött sál
  • natúr termések
  • csipkés textilszalag
  • fa rénszarvas
  • ragasztópisztoly

DSC_0820_Fotor

Elkészítése:

  1. A két sálat az egyik végén varrjuk össze, hogy egy nagy dupla sálat kapjunk:

DSC_0811_Fotor

2. Hajtsuk félbe és duplán varrjuk rá a koszorúra, mert akkor lesz igazán puha tapintású a koszorú. Nekem mindenképpen duplán kellett hajtanom, mert anno a koszorúalapot lefújtam feketére. Azt pedig nem szerettem volna, ha bárhol átlátszana:

DSC_0813_Fotor

3. Nekem pont akkor volt a két sál, hogy csak egy nagyon picit kellett levágnom belőle. Szerencsére a kötött anyag előnye, hogy nem nagyon látszanak az illesztések:

DSC_0815_Fotor

4. Az egyik oldalra szúrtam be 4 gyertyaalátétet és az egyiket pontosan az illesztésre. Így eltakartam a nagy részét:

DSC_0818_Fotor

5. Nem szerettem volna, ha csak fehér és barna van a koszorún és ezért menta színű szalaggal díszítettem a gyertyákat. Ebben is segítségemre volt a ragasztópisztolyom:

DSC_0821_Fotor 

6. A kis rénszarvas piros sálját is lecseréltem mentára és jöhettek a tobozok és a műfenyő girland. Ezeket is mind ragasztópisztoly segítségével erősítettem fel a koszorúra és kész is! Ugye milyen egyszerű?

DSC_0019_Fotor

DSC_0022_Fotor

DSC_0855_Fotor

Nekem pontosan azért tetszik, mert minimális a díszítés rajta és azok is természetes anyagúak. Gondolkodtam, hogy tegyek-e többet rá, de végül maradtam a visszafogott díszítésnél.

Most biztosan nem fogok változtatni a koszorún és ezt jövőre is elő fogom venni! Ti inkább veszitek vagy készítitek az adventi koszorút?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr612573453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása