Saját Otthon Projekt

Borókás cukiságok

Borókás cukiságok

2016. 03. 04. Schulz Veronika

Mindig nagyon szívesen nézelődöm konyhai kiegészítők után. A napokban bukkantam rá a Boróka Otthonbolt kínálatára, amely egy hangulatosan kialakított pince helységben található. Kínálatukban megtalálható a bútoroktól kezdve, a dísztárgyakon, szappanokon, fürdőszobai kellékeken át, a konyhai kiegészítőkig. Nem vagyok az a különösen romantikus fajta, (sőt) de pár dolgot azért szívesen hazavinnék.

Ezekből szemezgettem ma, remélem, Nektek is tetszeni fognak. Ha nem, akkor legalább több marad nekem.. :P

Bevallom, nem vagyok egy nagy teafogyasztó. Csak akkor iszom, ha beteg vagyok. De a legelső dolog, ami megtetszett ez a csodálatos teáskanna melegen tartó. Szerintem dekorációnak is tökéletes:

torolkozotarto

Imádom ezeket a parafa tányéralátéteket, bár kicsit borsosnak érzem az árát, attól függetlenül, hogy egy csomagban 4 db van.

parafa-tanyeralatet

Ő viszont az abszolút szerelem, első látásra. Gyönyörű fa, szakácskönyv tartó, tökéletes lenne a kis konyhácskámba:

 

 

fa-szakacskonyvtarto-vintage-home

Az elmúlt időszakban sokat agyaltam azon, hogy le kéne cserélni az evőeszköztartót. Semmi baja nincs egyébként, egy teljesen egyszerű Ikea-s evőeszköztartó. Azért lássuk be, ez jobban mutatna:

fa-eveszkoztartoHa vendégek jönnek, szeretem ízlésesen megteríteni az asztalt, a lehető legjobb kiegészítőkkel feldobni a terítéket. Nagyon bejön ezzel a kis kosárral, a só, bors, olaj tartó:

fuszertarto

Erről a tálcáról nagymamám ütött-kopott tálcája jut eszembe, mikor nyáron, a testvérkémmel minden nap a diófa alatt kinn ebédeltünk az udvaron. Gyönyörű! :)

talca

Engem teljesen elvarázsolt egy-két termék, szerintem hamarosan személyesen is meglátogatom ezt a kis gyöngyszemet. Biztosan találnék magamnak más kincseket is ott, viszont már annyi mindent vásárolok, hogy lehet, hogy Férj többet nem engedne haza.. :)

Ti vásároltatok már ebből a boltból?

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8912573671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása