Saját Otthon Projekt

Megújulás a konyhámban

Megújulás a konyhámban

2016. 04. 10. Diamia8

Régóta adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, mert körülbelül egy hónapja hosszas keresgélés után végre sikerült az Ikeás FÖRVAR tárolóimat lecserélni. Valahogy azonban soha sem jutottam el odáig, hogy kedvem is legyen az új helyzet megörökítésére. Most azonban pótolom a lemaradást. :D

A Pepco-ban vásárolt kisebb tárolók a régieknél azonban jóval kevesebb helyet foglalnak, így az egész dizájnt át kellett variálnom. Ezen kívül mindketten utáltuk, hogy a fölső polcot olyan alkoholos italok tárolására használtuk, amelyeket soha sem terveztünk meginni. Eléggé szedett-vedett volt az egész és a gyönyörű újdonságaim mellett még borzasztóbb volt a látvány. 

Hosszas gondolkodás után sikerült az egyik felső szekrényben helyet szorítani nekik és így kedvemre pakolászhattam egész délután, amíg megtaláltam azt a változatot, amely egy ideig biztosan marad. 

Most roppant elégedett vagyok és jó érzés a polcokra nézni. Még mindig szeretem a konyhám....Nektek tetszik?

konyhaipolc1

konyhaipolc3

konyhaipolc2

konyhaipolc6

konyhaipolc4

konyhaipolc5

konyhaipolc7

konyhaipolc8

konyhaipolc9

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5812573733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éva Tóth 2016.04.13. 08:06:17

A színvilág ízlés kérdése, az egészet látva biztosan jól néz ki. Két dolgot nem értek: Azt a szemorvosi rendelőbe való M-betűs táblácskát, és azt kérdezném, hogy ez a konyha nem Magyarországon van?

diamia8 2016.04.13. 08:23:31

Szia, A képeken nem látszik, de az M betűs táblácska egy vicces kép, aminek az alján COFFEE felirat van. Tehát ha már el tudod olvasni, akkor megittad a reggeli kávéd. :D A konyha Magyarországon van és a saját konyhám :D Miért kérdezted?

Sipőcz Ottilia 2016.04.13. 08:38:44

Nekem nem tetszik!!!!

Katalin Lukácsi 2016.04.13. 09:40:31

Pont most szeretném én is átalakítani a konyhámat hasonló polcokkal, a tiéd nagyon tetszik ! Légy szíves írd meg, hogy az emeletes csepegtetődet hol szerezted be, mert szeretnék én is ilyet venni ? Nagyon praktikus !

diamia8 2016.04.13. 10:19:08

Szia, Köszi szépen :D A csepegető az Ikeás, de egy baja van, hogy nincs hozzá tálca. Mi egy Ikeás doboztetőt vettünk alá. Azóta van az Ikeában másik fajta emeletes, amihez van tálca. Ez van nekünk: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/10018194/ Ez a másik: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/90233967/ Üdv.: Dia

diamia8 2016.04.13. 10:20:02

Köszi :D

Éva Tóth 2016.04.23. 10:58:48

Jópofa ötlet...))) De-és ez válasz is a kérdésedre- miért nem lehet ezeket a feliratokat magyarul használni? Lassan már minden konyhában vagy máshol a lakásban ott a Home... felirat. Ez elegánsabb,mint az Otthon... kezdetű?

diamia8 2016.04.23. 16:39:46

Szerintem se a magyar nyelv, se másik nyelv nem olyan kifejező vizuálisan, mint az angol. Az otthon mondjuk magyarul is jól mutat, de a legtöbb felirat nem, mert túl hosszú, nem lehet pár szóval leírni stb. De ez az én véleményem :D Nálad lehet természetesen magyar felirat

Muc@ 2016.09.01. 11:09:51

Szia Dia! Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, nagy szenvedély, régi hobbi nekem a lakberendezés. Nagyon tetszik a konyhád, imádom a pasztell tereket önmagukban is, de jó alap ahhoz is, hogy bármikor egy új színnel újjá varázsoljuk kicsit a hangulatot. A fal színe nagyon tetszik és mivel festésre, felújításra készülök, örülnék ha megírnád a festék pontos nevét, számát esetleg, hogy rátaláljak. Ha jól sejtem valami nagyon halvány capuccino szín lehet. Én a konyhákban egyedül a nyitott polcokkal nem vagyok kibékülve (szobákban nálam is van könyvespolc nem kevés), bár itt nálad fehéren nagyon elegáns, de szerintem nem praktikus, örök takarítás, pakolás vele az élet. Hetenként mindent lepakolni, lemosni, letörölgetni, visszapakolni, az én koromban már meggondolandó, de azért a tiéd tetszik, öröm nézni, szerencsére nem nekem kell törölgetni.:D:D:D Ha válaszolsz a falad színe ügyében, azt előre is nagyon köszönöm.

diamia8 2016.09.07. 19:06:57

Szia, Bocsi a késői válaszért, de külföldön voltam és nem olvastam a leveleimet. Sajnos nem igazán tudok segíteni a konyhám színében, mert anno már ki volt festve a lakás, amikor vettük és nem mondták meg a színeket. Egyébként ilyen homokos, bézses, sárgás árnyalat, ami nagyon halvány. Azóta már fehér lett a konyhám, de majd azt is megmutatom a blogon. :) Ha még festéket keresel, akkor a dulux easycare-t nagyon ajánlom, tényleg mosható, csak drágább a többinél. Nekünk nagyon bevált. Szeretem a nyitott polcokat, nálam nem is kell minden héten törölgetni ilyen magasban, csak a nappaliban a lenti polcokat. A fehér szín miatt pedig nem lesz fél nap alatt poros, mint a sötét Besta a nappaliban. Nagyon örülök, hogy tetszik a blogunk. :) Ha tudok még segíteni, akkor nyugodtan kérdezz és szép napot! Üdv.: Dia

Muc@ 2016.09.15. 12:55:40

Köszönöm a válaszod, így is sokat segítettél, az ajánlott festéknek utánanézek. Kíváncsian várom, hogy megmutasd a fehér konyhád! Üdv. és köszi még egyszer
süti beállítások módosítása