Saját Otthon Projekt

Felejtsd el a boltban vásárolt nászajándékot, helyette másold le ezt!

Felejtsd el a boltban vásárolt nászajándékot, helyette másold le ezt!

2016. 06. 07. Diamia8

A tavasz és a nyár az esküvők időszaka és sokszor igazán gondban vagyunk a kísérőajándékot illetőleg. Nekem, mint DIY bloggernek fontos, hogy valami kézzel készített aprósággal is meglepjem az ifjú párt. 

Az idén ismét esküvőre voltunk hivatalosak, ahol ráadásul a kislányom volt a koszorúslány. Az ifjú pár nem kért senkitől ajándékot, de természetesen mindenki meglepte őket valami vicces, hasznos vagy egyéb meglepetéssel. Mi már elsősorban a kis trónörökösre gondoltunk, aki decemberben fog megszületni és rengeteg mindent kell neki még beszerezni érkezéséig. Ezen kívül szerettem volna egy általam készített aprósággal személyesebbé tenni a meglepetésünket.

Tudom, hogy sok emberrel szemben én előnyben vagyok, mert az én kis gyűjteményemben szinte minden megtalálható egy kis kreatívoskodáshoz. Most sem volt ez másként és mivel otthon nekem volt pár garnitúra fakocka, így abból indultam ki és végül megszületett a fényképes kirakó:

naszajandek1

Ha Ti kezdők vagytok az otthoni alkotásban, akkor is könnyen beszerezhetőek a hozzávalók. Általában én mindig online rendelem a különféle hozzávalókat, mert egyrészt általában jóval olcsóbbak az ilyen webshopok, másrészt ha Pick Pack Pontra vagy egyéb hasonló helyre kérem a szállítást, akkor kényelmesen át tudom venni a nekem megfelelő időpontban. Arra mindig figyelek, hogy előre gondolkodjak és több dolgot rendeljek egyszerre. Így fajlagosan csökken a szállítási költség vagy esetleg bizonyos összeghatár felett pedig akár ingyenes is lehet. Ezzel is tudunk spórolni!

Hozzávalók:

  • Edding festék spray (levendula színt használtam)
  • 12 darab natúr fakocka
  • Egy fekete-fehér sima A4-es lapra nyomtatott fénykép
  • Ragasztó szalvétatechnikához
  • Ecset
  • Szike
  • Lakk

naszajandek3

Elkészítése:

1. A legelső lépés, hogy a fakockákat behelyezzük egy kartondobozba, hogy a festék fújásakor biztonságban legyen a környezet. Nem biztos, hogy szuper érzés lenne a terasz vagy erkély járólapját utána hígítóval dörzsölgetni a csodás levendulaszín eltávolítása végett. 

A festéket jól rázzuk fel és ne túl közelről fújjuk először a kockák egyik oldalára. Gyorsan szárad és egy fújásra is szuper fed az Edding márkájú spray tehát hamar tudunk végezni majd a kocka összes oldalával. (Nem hiába ugye, hogy német minőség!)

naszajandek4

2. Ha megszárad az összes oldala, akkor jöhetnek a következő hozzávalók: a ragasztó, az ecset és a szike:

naszajandek5

3. Szorosan rakjuk egymás mellé a kockákat és a tetejüket kenjük be a ragasztóval, mert a papír elég vastag és nehezen ázik át. Így viszont óvatosan a kockákra helyezzük a fényképet, szépen elsimítjuk és elkezdjük felülről is bekenni a ragasztóval. Ne ijedjünk meg, hogy fehér lesz az egész kép! Szépen meg fog száradni és teljesen átlátszó lesz majd. 

naszajandek6

4. Meg kell várni a teljes száradást és utána a szikével szépen el kell választani egymástól a kockákat. A felesleges papírt óvatosan el kell távolítani, hogy szépen mutasson a kirakó.

naszajandek7

5. A tartósság végett mindenképpen ajánlott lakkozni és én erre szintén spray-t használtam, mert jóval gyorsabb:

naszajandek8

6. Helyezzük vissza a kockákat a kartondobozba hasonló indokok miatt, mint az első pontban és szépen, óvatosan fújjuk le az összeset:

naszajandek9

7. Száradás után már akár ki is próbálhatjuk, hogy ki tudjuk-e rakni. A csomagoláshoz én először vastag kartonból készítettem egy felülről nyitott dobozt, hogy nem mozduljanak el a kockák. Kivágtam fehér nátron papírból egy megfelelő méretűt és az elejére ablakot vágtam. Az ablakra vastag genothermből (ismertebb nevén bugyiból) kivágtam az ablakra való méretet és belülről ráragasztottam. Így átadáskor már rögtön látszódott az ajándék, de mégse borult össze.

naszajandek2

Ugye milyen ötletes nászajándék? Higgyétek el, hogy tényleg nem nehéz elkészíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2612573853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása