Saját Otthon Projekt

Egyszerű és isteni hűsítő - Túródesszert

Egyszerű és isteni hűsítő - Túródesszert

2016. 07. 03. Schulz Veronika

Ismét jelentkeztem egy újabb Blogkóstolóra, melyet most megosztok Veletek. Ezúttal Konyhavirtuóz blogját kaptam és az oldalon barangolva rengeteg recepttel találkoztam, melyek szerencsére nem bonyolultan elkészíthető ételek sokaságát tartalmazza. Szívesen nézelődtem az oldalon, szerintem többször be fogok még kukkantani, máskor is készítek majd innen receptet.

Most a választásom egy hihetetlenül egyszerű desszertre esett, mégpedig Kakaós kekszes túrókrémre. Alig kell hozzá alapanyag és pikk-pakk összedobtam.  

Az eredeti receptet minimálisan változtattam, mivel olyan kakaós kekszet, amit én is megehetek, nem igazán találtam. Illetve az eredeti gyümölcsöt sem tartalmaz, gondoltam, ebben a melegben rosszat nem teszek vele.

  • Nálam az alap kb 15 db teljes kiőrlésű keksz
  • 250 gramm túró
  • 1 kis pohár tejföl
  • 1 nektarin
  • 2 teáskanál stevia-eritrit keveréke

1, A kekszet apró morzsára törtem először. Ezután a tejfölt összekevertem a túróval, beletettem az édesítőszert.

2, A pohár aljába először a kekszmorzsa került, majd rákanalaztam a túrókrémet, majd ráhelyeztem 1-1 gerezd nektarint.

3, Ezt addig folytattam, míg volt alapanyagom és 1 órára hűtőbe tettem.

A barátaim voltak a tesztalanyok, nekik nagyon ízlett. Kérték, hogy máskor is csináljak és természetesen jöttek az ötletek, hogy mit tegyek majd még bele. :)

DSCN3072_Fotor

Rajtam ne múljon!

Jó étvágyat kívánok hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5912573899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása