Saját Otthon Projekt

Less be a bloggerek otthonába! - 1. rész

Less be a bloggerek otthonába! - 1. rész

2016. 08. 21. Diamia8

Bármilyen hihetetlen is, de azon bloggerek közé tartozom, akik szeretnek más blogokat is olvasni. Az biztosan nem nagy meglepetés, hogy a lakberendezés és a csináld magad témakörben publikáló blogokat előszeretettel olvasgatom. 

Az azonban, hogy a Cafeblogon lelkesen követem és olvasom a számomra érdekes témákat felvonultató bejegyzéseket és blogokat már biztosan újdonság. Ráadásul a bloggertalálkozók révén sokukat személyesen is megismerhettem már és így már arcot is tudok társítani sok bloghoz.

Egyik nap hirtelen ötlettől vezérelve felhívást tettem közzé a Cafeblogos bloggerek között, hogy mutassák meg otthonuk kedvenc részletét. Hiszen az élettér, amiben élünk hűen tükrözi személyiségünket és egyébként is roppant kíváncsi vagyok mások otthonaira.

Ha Ti is, akkor tartsatok velem, tuti jó móka lesz! :D


Lilla - AnyuSzív blog

Mivel két kisgyermekkel élünk 62 négyzetméteren, nincs túl sok választásom. Mégis, egy nehéz nap után, amikor a fiaim már elaludtak, de a férjem még a nappaliban tévét néz, a hűvös hálószobánkban imádok bebújni a közös ágyunkba, a túrórudi-pöttyös ágyneműbe, a milkacsoki-mintás bögrémmel.

Ahogy az ágytámlának vetem a hátam, a könyvemért nyúlok, és belekortyolok a citromfű teámba, érzem, hogy kiengednek a vállaim az egész napos hajtás után. Ez az én időm, és nagyon nehezen tudnék meglenni nélküle.

IMG_1146

Eszter, Már Megvagy blog

A nappali ezen része a legkedvesebb helyem a lakásban. Itt dolgozom, itt pihenünk esténként, és a fal festésétől kezdve a szalagparketta lerakásáig mindent magunk csináltunk a párommal. De nem csak ezért tölt el kellemes érzésekkel az itt töltött idő: a kis dohányzóasztal nagymamám régi bőröndjeiből készült, kapott egy kis krétafestéket, a falon lévő hajós kép pedig a tengerészkapitány nagypapámé volt, Hollandiából hozta.

Kedvencem még a kagylófotel, amit egy designer lány készített egy lepusztult, 60-as évekből származó darabból. Ráadásul a természet is közel van ehhez a lakásrészhez: a fűszernövények bekukkantanak az ablakon, hallani a madarakat, ha pedig a szél is fúj, a szélcsengő dallamát. És a négyeshatos villamost is, de ez nem baj, mert városi lány vagyok. :) 

FullSizeRender

Niki, Mert utazni jó blog

A Spring feliratból is látszik, hogy ez a fotó még a tavaszi dekorációval készült az előszobánkról. Bizony, számomra ez az egyik legkedvesebb hely a lakásban, mert az előszoba -hiába félreeső helyen van- központi szereppel bír.

Ha valaki vendégként belép, az első benyomásokat itt kapja, szerintem abszolút meghatározza a lakás további hangulatát az, milyen ennek a helyiségnek a képe. Én a feng shui és az energiák miatt nem szeretem a száraz növényeket otthon, ezért igyekszem papírból, fából készült dekortárgyakat használni. Az összhatás pedig ilyen lett:

IMG_4601

Melinda - Minamole blog

Számunkra a legfontosabb történés az életünkben, hogy felépült az új házunk és beköltöztünk! Még csak terveztük, amikor már tudtuk, hogy zöld lesz az ajtaja!

Most készen van és minden nap öröm hazaérni! Mivel csak 1 napja lakunk itt belülről még nem mutatnék képeket! Minden nap azon dolgozunk, hogy otthonossá tegyük.

Melinda

Andi - Girlpower blog

Habár a felhívásban az szerepelt, fotózzunk le egy sarkot, szobát, amely a kedvencünk, ez nekem egy picivel nagyobb kihívást jelentett volna: kis lakásom mindössze 37 négyzetméter, és ahogyan a képen is látszik, egy és egy félszoba alkotja. A félszoba – a háló – ajtaját odaköltözésemkor kivetettem, hiszen gyakorlatilag ablaktalan, levegőtlen területről van szó – nem is tudom, az előző lakó hogyan kapott levegőt korábban - , emellett pedig mindent egybenyitottam. A lakás tehát egy amerikai konyhás élettér, én nagyon szeretem így, és persze tágasabb is az összkép.

A központi szerep természetesen a kanapéé, amelynek kiválasztásánál fontos volt, hogy L-alakú legyen; minden tárgyat és bútort pontosan ki kellett centizni, hogy mindennek legyen helye és kényelmesen elférjünk.

A kanapén zajlik a legtöbb dolog: itt írok, olvasok, ha vendégek jönnek, itt tömörülünk, de ahogyan a mondás tartja, sok jó ember kis helyen is elfér.

Habár már több éve ebben a lakásban élek, otthonomat még mindig szépítgetem, és egyáltalán nem vagyok készen vele.

Nagyon hiányzik többek között a megfelelő szőnyeg a dohányzóasztal alá, de eddig még nem találtam meg az ideálisat (volt egy zöld árnyalatú szőnyegem néhány hónapig, azonban nem vált be, gyorsan továbbadtam rajta). Ha valakinek van ötlete, hogy a kis szobában milyen szőnyeg mutatna jól, ami nem nyomja össze a teret, azt örömmel veszem!

A kanapé melletti kis sarokba – ahol az állólámpa is látható - tervezek még egy kisebb komódot vásárolni, fölé pedig képeket fogok elhelyezni a falra. Nemsokára, szépen lassan.

A kanapé felett található IKEA-polcokat nagyon szeretem, a kedvenc tárgyam pedig a DOG-feliratú táblácska.

Kánya Andi


Remélem érdekes volt az első rész és jövő héten pedig következik a folytatás másik hat bloggerrel! 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6812573969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása