Saját Otthon Projekt

Egyszerű és különleges karácsonyi csomagolás

Egyszerű és különleges karácsonyi csomagolás

2016. 11. 29. Diamia8

Régebben mindig nagy lendülettel indultam csomagolópapírt keresgélni, mert én szeretem az ajándékokat becsomagolni. Pár bolt után azonban általában mindig elment a kedvem az egésztől, mert sehol sem találtam ízléses, nem túl mintás papírt.

Tavaly így eldöntöttem, hogy inkább ipari mennyiségű fehér és natúr színű nátronpapírból spájzolok be és ezek fogják mindig a csomagolás alapját képezni. Azóta mindenki ezekben kapja az ajándékokat és ezt karácsonykor sem szeretném máshogy. 

Ha pedig karácsony, akkor nem lehet csak úgy egyszerűen, meg kell bolondítani valamilyen dísszel. Gondolkodtam, gondolkodtam és amikor megláttam a Maalmi karácsonyi kollekcióját, ami rögtön beindította a fantáziámat. 

Mivel az ajándékvásárlást sem szoktam a legvégére hagyni és már az összes a szekrényemben lapul, így el is kezdtem a csomagolást. Egyszerűen imádom a végeredményt!

csomagolas

csomagolas4

csomagolas2csomagolas3

Hozzávalók:

csomagolas8

Elkészítése:

Nem túl bonyolult, mert a szokásos módon csomagoljuk be a nátron papírba és celluxszal rögzítsük. Aztán a kiválasztott mintát óvatosan helyezzük fel a dobozra, hogy jól mutassanak. A fehér mintát eredetileg is a barna nátronpapírra terveztem, az aranyat és a fenyőfát pedig a fehérre.

csomagolas7

Ezután bekötöztem szalaggal és a neveket is felírtam, hogy majd meg tudjam különböztetni majd átadáskor a csomagocskákat. Ezért is szuper a nátronpapír, mert még kísérőkártya sem feltétlenül szükséges. 

csomagolas1

A fotózáskor pedig már nagyon kell igyekeznem, mert saját bejáratú trollal rendelkezem, aki mindenhova beleüti a mancsát. Milyen kis fotogén a kis cukikám!

csomagolas5

csomagolas6

Ti hogyan csomagoltok az idén?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3512574117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása