Saját Otthon Projekt

Fánkosodjunk

Fánkosodjunk

2017. 02. 09. Schulz Veronika

Szeretem a telet. Nincs meleg, nem kell levetnünk a bőrünket.  Nem zavar a hideg, én ilyenkor kelek életre. Ráadásul, ha február, akkor szülinap.

De most nem erről akartam beszélni. :D Ilyenkor van a farsangi időszak. És mi tartozik szorosan a farsanghoz? Igen, a fánk. Én pedig, imádom a fánkot.

Hétvégén úgy tervezem, hogy neki is állok sütni.  Lehet, hogy nem csak egy, az is lehet, hogy több félét.

Neki is álltam különböző receptek után böngészni, melyek számomra a legszimpatikusabbak.  Arra gondoltam, ezeket megosztom Veletek is, hátha Ti is erre vetemednétek, hisz még abszolút nem késő nekiállni a farsangi fánknak.

Nézzük hát az én abszolút kedvenceimet, remélem, valamelyik Nálatok is tuti befutó lesz! 

Emlékszem, annak idején a nagymamám isteni fánkot sütött. :) Szerencsére, anyukámnak is megvan ugyanez a tehetsége, nálam a favorit természetesen a hagyományos, szalagos farsangi fánk:

Emlékszem, annak idején a suli büfében lehetett kapni vaníliás krémmel és csokoládé volt a tetején, minden délelőtt vártuk, hogy megérkezzen a "szállítmány" és mint a jógyerekek, repültünk rá, mint gyöngytyúk... :D

Ezt a mondatot inkább nem fejezném be. :D Mindenesetre, ez az imádatom a mai napig megvan, így őt sorolom a második helyre:

2012-ben jártam Spanyolországban és természetesen ki kellett próbálnom az ottani egyik nemzeti ételt, a Churros-t, amely nem más, mint sült tésztarudacska, cukorba mártva.

Akkor még szó sem volt nálam IR-ről, így bátran falatozgattam belőle és a helyzet az, hogy isteni finom. A spanyolok is nagyon jól tudják, hogy mit is jelent az, hogy megunhatatlan:

Egy másik ország, de hasonló finomság, mint az előző, ez pedig az Eclair-fánk, mely a franciák fantasztikus találmánya.  Ez egy töltött fánk, ami csokival, karamellel vagy akár gyümölcssziruppal van leöntve. Hát nem gyönyörű?

Ezt a csodás képet pedig külön kiemelném, majdnem megnyaltam a monitort, amikor megláttam. :D

Ne feledkezzünk meg a Valentin napról, habár én nem ünneplem és nem vagyok a híve sem, de hát ugye, nem vagyunk egyformák.  Ha a párod édesszájú, nyugodtan készíts neki ilyen kis szív alakú amerikai fánkocskákat, biztosan imádni fogja:

Ezek lennének az én kedvenceim, lehet, hogy hétvégén valamelyik elkészül? :P Ki tudja, bármi megtörténhet! ;)

Boldog fánksütést kívánok, a képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2612574239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása