Saját Otthon Projekt

Üvegkalitkába zárt origami papagáj

Üvegkalitkába zárt origami papagáj

2017. 02. 26. Diamia8

Nem igazán a türelem a legjobb tulajdonságom és akkor még elég visszafogottan fogalmaztam.

Valójában én mindig mindent rögtön és azonnal szeretnék, ami sokszor visz előre, de sokszor óriási hátrány. Ebből a tulajdonságomból kifolyólag az igazán aprólékos, szöszmötölős dolgok nem nekem valók. 

Pedig amikor bevillant a kis agyamba, hogy nekem origami papagáj kellene az üvegburámba, akkor rögtön eszembe jutott, hogy hogyan tépném cafatokra a papírt az 5. próbálkozás után. Így a könnyebbik utat választottam és megkértem a Férjem, aki viszont sokkal jobb az ilyenfajta aprólékos dolgokban, hogy hajtogasson nekem egy csodás papagájt. 

Habár neki is kétszer kellett nekiállnia és a végén azt mondta, hogy soha többet nem szeretne papagájt hajtogatni, szerintem szuper ügyes volt. 

Most már csak a hinta volt hátra, amihez én egy Kínából ingyen kapott "aranyláncot" és szívószálat használtam el. Levágtam a szívószálból egy kisebb darabot és alkoholos filccel befestettem feketére.

Átfűztem a láncot rajta és a ragasztópisztolyommal először a szívószálat odarögzítettem hozzá. Majd amikor megkötött, akkor a madarat ragasztóztam oda a hintára. Az üvegburához már nem ragasztópisztollyal erősítettem fel, hanem a könnyen eltávolítható celluxszal és kész is. Ugye milyen kis cuki falat?

Ha Te is szeretnél egy ilyen csöndes és végtelenül tiszta madarat, akkor az alábbi linkre kattintva te is meg tudod magadnak hajtogatni:

https://youtu.be/xQ8fTRamkCg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8012574255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása