Saját Otthon Projekt

Nyuszi ül a fűben...

Nyuszi ül a fűben...

2017. 04. 04. Diamia8

Múlt héten megígértem, hogy megmutatom az idei tojásaim másik felét és általában igyekszem minden ígéretemet betartani. :)

Most azonban nem fogom leírni részletesen az elkészítését, ha valakit mégis érdekelne, az megtalálja a linkre kattintva. 

A koncepció annyit változott az előzőhöz képest, hogy menet közben elkezdtem aggódni azon, hogy nem sikerül szépen leszedegetni a matricákat és végül nem lesz egy használható tojás sem a locsolóknak. Ezért a felénél megálltam és inkább a sima matricázás mellett döntöttem.

Végül sikerült az első projekt is, de nem bántam meg a döntésemet. Hiszen a MyWall-os egyedi tervezésű matricáim így még jobban érvényesülnek a tojásokon. A tojások festéséhez ezúttal is Pinty Plus krétafestéket használtam. Senki sem fog meglepődni, de ismét menta és rózsaszín színekben. Már kezdem saját magamat unalmasnak találni... Mit érezhettek akkor Ti????

A kedves kis nyuszikám pedig idén büszkén ücsörög a fűben a csodás matricás tojásai mellett. Hát nem cuki?

Az idén is nyuszit ragasztottam a falra és olyan cukin kukucskál ki a tulipánok mögül:

A kisebbik nyuszika sem maradt tojások nélkül, mert ő a 3 éve készített beton tojásokat őrzi a másik oldalon. Mivel idén se elég a nyuszikból, így ide is került egy nyuszipopó még pluszban:

Ti mivel készültök az idén?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5012574321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása