Saját Otthon Projekt

A nappali dilemma

A nappali dilemma

2018. 07. 16. Diamia8

Az új házzal kapcsolatban eddig az igazat megvallva a nappali berendezése okozza a legtöbb fejtörést. Valahogy hiányzik az a látásmód és tervezési mód, amivel a lakberendezők rendelkeznek.

Ha igazán őszinte akarok lenni, akkor pedig óriási félelem uralkodott el rajtam, mert igen meghatározó és hosszútávú döntéseket kell meghoznom. Valahogy azonban nem nőttem fel a feladathoz és én pedig csak olyan határozatlan vagyok, hogy két percenként más mellett tenném le a voksom és ettől kezdek megőrülni.... 

A legtöbb fejtörést ugye a hangsúlyos álomkanapé okozza, mert elég meghatározó darab és ezer éve vágyom rá. Pihe-puha bőr, amin kényelmes ülni és nem is akarsz belőle kiszállni. Ráadásul időtálló is a stílusát tekintve.

Viszont a kiegészítő bútorok terén nem tudok választani... Először dilemmáztam a foteleken, aztán dilemmázok a szekrényen és még a dohányzóasztal, szőnyeg kérdésig el sem jutottam. :D Éppen ezért készítettem két hangulati táblát, amin jól látszik a bútor. A kérdés tehát, hogy fa színű vagy fehér? 

Nekem a fához húz a szívem, de a fehér kevésbé rizikós választás lenne... Szerintetek?

2_5.jpg

3_5.jpg

A fotel kérdés is nyitott, mert egyrészt az Ikea visszahozta a kedvenc fotelem a kínálatába és külföldön kapható is már, de a karfa színe nem passzol annyira. Természetesen találtam világos színű karfásat, de nem egy árkategóriában vannak:

IKEA EKENÄSET:

ffac0cb4962901de7db43ddf38b34fd4.jpg

vagy Innoshop Arcona?

theca-arona-fotel--1_1.jpg

 Tchibo-s fehér TV szekrény vagy

jpg_1_3.jpg

Tchibo-s retro komód tölgyfafunérral?

jpg_14.jpg

Nehéz döntés, de már attól közelebb kerültem a megoldáshoz, hogy kiírtam magamból... Úgy néz ki, hogy az írás segít picit másik oldalról közelíteni a dolgokhoz. Nektek melyik összeállítás lenne a befutó?

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.   

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7814116201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.zsofi 2018.07.17. 19:00:49

Mindenképpen a faszínű! :)

Diamia8 2018.07.17. 19:01:44

@cs.zsofi: végül mire megírtam a bejegyzést, sikerült letisztáznom magamban és meg is rendeltem a faszínűt, mert éppen akciós volt még. ;-)
süti beállítások módosítása