Saját Otthon Projekt

Üvegbe zárt húsvét

Üvegbe zárt húsvét

2020. 03. 24. Diamia8

Dekoráció terén is szeretem az egyszerűen kivitelezhető, de mutatós megoldásokat. Ráadásul előnyben részesítem az olyan ad hoc ötleteket, amelyekhez minden alapanyag adott.

Mostanában úgysem célszerű kimozdulni otthonról, így még fokozottabban kényszerülök rá. Szerencsére az évek alatt sikerült felhalmoznom még húsvét tekintetében is elég jelentős készleteket. Ilyenkor előkeresem a rejtekhelyükön bújtatott alapanyagokat és amikor átnézegetem, akkor mindig megszáll az ihlet.

Az idén azonban fordítva történt, mert előbb jutott eszembe, hogy a natúr fa alapú gyertyatartóba fogok tojásokat, nyuszit és műfüvet rakni. Meg is találtam a kedvenc csíkos kerámia tojásaim és hozzá a menta nyuszit a két tyúkkal. Már csak a zöld füvet kellett előbányásznom, hogy pikk-pakk összerakhassam ezt a húsvéti dekorációt. 

Ugye, hogy pofonegyszerű?

uvegbe_zart_husvet02.jpg

uvegbe_zart_husvet01.jpg

Felülről:

uvegbe_zart_husvet03.jpg

uvegbe_zart_husvet04.jpg

Az idén egyébként nem terveztem húsvéti dekorációval foglalatoskodni, de majd meglátjuk, hogy mit hoz ki belőlem a bezártság! Hiszen még csak 9. napja vagyok otthon és már 3 projektet befejeztem... :D

Ti hogy álltok az alkotással?

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr715524118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása