Saját Otthon Projekt

Magaságyás maradék lambériából

Magaságyás maradék lambériából

2020. 04. 29. Diamia8

Ezer éve odavagyok a magaságyásokért és titkon mindig is álmodoztam róla. Azonban eddig úgy gondoltam, hogy a mi kertünkben sehol sem lenne helye. Így el is engedtem a dolgot és a rendes ágyásokba ültettem a kevéske haszonnövényünket.

A kertünk szépen alakulgat és idén már szinte az összes tervezett növény elfoglalta a helyét. Most már csak arra kell várnunk, hogy szépen növögessenek, mert a célom egy igazán zöld kert. Ahhoz pedig idő kell, mert szinte mindent mi ültettünk.

Egyedül az előkert van még borzalmas állapotban. Fű nincs, csak gaz és a talaj sem túlságosan jó. Eddig csak árnyékliliomot és gyöngyvirágot ültettem a kerítés tövébe, de a terület további sorsa még mindig kérdéses...

Arra gondoltam, hogy ezen az árnyékos helyen olyan haszonnövényeket lenne érdemes termeszteni, amelyek nem szeretik a sok napfényt. Utánajártam és azt olvastam, hogy azokat érdemes ilyen helyre ültetni, amelyeket nem a termésért, hanem a leveléért termesztjük. Gondoltam, hogy itt kialakítok magamnak egy kisebb ágyást.

Ekkor azonban a Férjem felajánlotta, hogy a szerszámtartó maradék lambériájából készít nekem egy magaságyást. Természetesen borzasztóan boldoggá tett és el is kezdtem tervezgetni, hogy milyen növénykéket fogok bele ültetni. Egyébként még lógok a szerszámtárolós poszttal is, mert óriási változáson esett át a tavasszal és végre viszonylag rendezett formában tároljuk ott a cuccainkat.

Visszatérve az ágyásra rukkolát, zsályát, petrezselymet, kakukkfüvet és olyan salátát vettem bele, amelyet folyton lehet majd szüretelni. A lambériát belülről kibélelte a Férjem műanyaggal, hogy óvjuk a fát a nedvességtől. Legalulra kerti hulladék került és arra a föld. Nagyon tetszik és remélem, hogy megmaradnak a növénykéim...

magasagyas01.jpg

magasagyas02.jpg

Ilyen szépen mutat a lambéria:

magasagyas03.jpg

Ha beválik, akkor jövőre szeretnék majd még egyet az előkertbe....

Itt pedig éppen készül a "mű":

magasagyas05.jpg

magasagyas06.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1315648344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása