Saját Otthon Projekt

Übercuki karácsonyi mintás fakanál pirográffal

Übercuki karácsonyi mintás fakanál pirográffal

2020. 11. 13. Diamia8

Pár éve birtoklok egy pirográfot, de eddig még nem sokszor használtam. Idén azonban hirtelen ötlettől vezérelve beugrott, hogy karácsonyi meglepetésként pirográfozott fakanalat fogok készíteni családunk nőtagjainak és két barátnőmnek. Aztán jól meg is feledkeztem az ötletről...

Mígnem október közepén a Hédi névnapi ajándékáért indultunk beszerző körútra. Ekkor pont észrevettem a fakanalakat és egyből beugrott a tervezett meglepetés. Rögtön rá is vetettem magam a témára és innen már nem volt megállás.

Természetesen karácsonyi mintát kaptak, cuki állatkákkal és "Merry Christmas" felirattal a száron. Mind a 6 fakanál teljesen egyedi dekort kapott, de stílusban hasonlítanak egymásra. A végeredmény sokkal jobb lett, mint eredetileg vártam, mert azért pirográffal dolgozni nem a legkönnyebb és könnyen szerezhet az ember másodfokú égési sérülést is!  

20201103_114552.jpg

20201103_114537.jpg

20201103_114524.jpg

Hozzávalók:

  • lapos fakanál
  • 2B-s ceruza
  • pirográf 
  • radír

20201018_143622.jpg

Elkészítésük:

#1 - A Pinterest-en keresgéltem képeket állatos és karácsonyi témában. Miután megtaláltam a megfelelőt, egyenként felrajzoltam az állatokat és a feliratot a fakanalakra:

20201018_191840.jpg

#2 - Utána a golyóstollhoz hasonló fejjel a feliratot és szinte az összes vonalat áthúztam. A görbített, nagyon vékonnyal pedig a szőröket és textil anyagokat mintáztam. A minták közül pedig a csillagot használtam az i betű pontjaként.

#3 - A végén a ceruzát jó alaposan leradíroztam a fakanalakról. Picit már bánom, hogy magunknak nem csináltam egyet! :D

20201103_114503.jpg

20201103_114509.jpg

Ti szoktatok kézzel készült ajándékot adni karácsonykor?

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr316282944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása