Saját Otthon Projekt

Zsinórozzuk újra a megunt karácsonyi díszeinket!

Zsinórozzuk újra a megunt karácsonyi díszeinket!

2020. 11. 19. Diamia8

Sok üzlet kínálatában találkoztam mostanság olyan karácsonyfadíszekkel, amelyeket zsinórral tekertek körbe. Igazság szerint nagyon megtetszettek és legszívesebben vásároltam is volna belőlük.

Végül sikerült lebeszélnem magam erről, de az ötlet elraktározódott a tudatalattimban.  Amikor pedig nekiálltam rendszerezni a kreatív alapanyagaim, a szalagok, kötelek és zsinórok közül kezembe akadt először a szürke-fehér, ajándékok csomagolásához használt zsineg. Ebben a pillanatban tört elő az inspiráció az agyam mélyéről: Márpedig ezzel én is körbetekerhetem a régi műanyag díszeim!

Rögtön előkerestem a fekete-natúr változatot is és csak azt sajnáltam, hogy pont a piros-fehérből fogytam ki... Kotorásztam még a ragasztók között is és végül egy sima hobbiragasztóra esett a választásom.

Majd neki is estem a tekergetésnek és egy napos száradás után már boldogan vehettem a kezembe a megújult díszeket! A boltin persze tökéletesen fut a minta, de én ezzel a kis különbséggel együtt tudok élni. ;-)

20201103_115032.jpg

20201103_115038.jpg

20201103_115048.jpg

Hozzávalók:

  • régi műanyag díszek
  • különféle kötőzőszalagok
  • hobbi ragasztó
  • jó adag türelem

20201031_133951.jpg

Elkészítése:

#1 - Leszedtem az akasztós részt és abba dugtam bele a zsinór végét. Utána visszatettem a kupakot a helyére.

20201101_161008.jpg

#2 - Elkezdtem szépen a gömbre folyatni a ragasztót. Nem szabad sajnálni, mert az a jó, ha elázik a zsinór. Utána úgyis sokkal jobban lehet formázni és biztosabban ragad majd meg.

20201031_134251.jpg

20201031_135604.jpg

#3 - Ha az alját is sikerült szépen betekerni, akkor pedig akasszuk fel valahova és hagyjuk 1 napot száradni:

20201101_163612.jpg

#4 - Másnap már bátran hozzá lehet nyúlni:

20201103_115024.jpg

20201103_115054.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2716290420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása